Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

20.2.11 : Check Latest Hot Songs Now!!!


Lady Gaga


Wisin & Yandel


Ricky Martin


The Ramlees


Britney Spears


CARTA ERA
1.Insha Allah - Maher Zain
2.Kalau Berpacaran - Ana Raffali, Altimet & Sohaimi Mior Hassan
3.Kekanda Adinda - Monoloque & Atilia
4.Di Mana Kan Ku Cari Ganti - Jaclyn Victor, Stacy, , Bunkface, Vince, Shahir, Dayang Nurfaizah, Ella, Azlan, Ning Baizura, KRU, Aizat & Atilia
5.Yang Sempurnakanku - 6ixth Sense
6.Itulah Sayang - The Ramlees
7.Muda - Hujan
8.Senyum - Malique & Najwa
9.Baik-Baik Sayang - Wali
10.Kalau Cinta - Aliff Aziz & Joanna

CARTA BILLBOARD 100

1.Born This Way - Lady Gaga
2.Firework - Katy Perry
3.Grenade - Bruno Mars
4.Black And Yellow - Wiz Khalifa
5.F**kin' Perfect - Pink
6.Tonight ( I'm Lovin' You ) - Enrique Iglesias, Ludacris & DJ Frank E
7.F**k You ( Forget You ) - Cee Lo Green
8.S&M - Rihanna
9.The Time ( Dirty Bit ) - Black Eyed Peas
10.Hold It Against Me - Britney Spears

CARTA LAGU LATIN
1.Danza Kuduro - Don Omar & Lucenzo
2.Ni Lo Intentes - Julion Alvarez Y Su Norteno Banda
3.No Me Digas Que No - Enrique Iglesias, Wisin & Yandel
4.Corazon Sin Cara - Prince Royce
5.Lo Mejor De Mi Vida Eres Tu - Ricky Martin & Natalia Jimenez
6.Loca - Shakira & El Cata
7.Me Encantaria - Fidel Rueda
8.Bon, Bon - Pitbull
9.Llueve El Amor - Tito "El Bambino"
10.Estoy Enamorado - Wisin & Yandel

LIRIK LAGU PILIHAN

SENYUM - MALIQUE & NAJWA



Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

hans said...

tq visit blog aku
hahaha.,..aku suka nama blog ko -> el amor no es como lo pintan...
cerita latin alih bahasa jadi BM dkt tv2
ekekekek

Fauzi Gonzalez said...

yup...my fav telenovela...