Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Hanya Berkualiti Dipilih TOP 24 American Idol Musim ke-10...BRavo!!!


Fuh...banyak juga peserta kegemaran aku dalam American Idol kali ini...terutamanya yang berbangsa latino...hehe...tetapi malangnya banyak juga yang telah tersingkir di peringkat Hollywood...huhu...sedihnya....tetapi tidak mengapa kerana masih ada lagi peserta kegemaran aku dalam TOP 24...Tahniah...

Bagi aku juri kali ini sangat professional dan bagus...mereka tidak gunakan bahasa kasar atau kurang ajar tetapi memotivasikan peserta...Jennifer Lopez memang sangat hebat...

Juri telah memilih 24 orang yang sememangnya hebat dari segala segi dan punya X-Factor tersendiri...

Daripada 24 orang itu...aku mahu tumpu perhatian pada 4 peserta ini dahulu kerana mereka ada sesuatu yang unik dan menarik serta menyentuh hati aku untuk menyokongnya...so...jom kita check...

PESERTA PILIHAN AKU BUAT MASA SEKARANG


Aku suka suara Paul...sangat merdu...memang susah nak jumpa suara lelaki merdu hehe...


Suara Haley sangat unik...aku jatuh cinta dengar nyanyiannya masa part solo tu...


Stefano oh Stefano...budak laki paling comel dalam American idol...


Thia pun comel...suka rambut hitam tu...

PESERTA-PESERTA INI JUGA AKU SUKA...










PESERTA YANG KURANG MENARIK PERHATIAN AKU WALAU HEBAT










Tak semestinya mereka dalam kelompok yang kurang mendapat perhatian aku tidak berpeluang menyentuh aku dan aku terus reject macam tu ja...no no no...Maybe aku akan jatuh cinta pada mereka ini sekiranya nyanyian mereka meletup masa pertandingan bermula nanti....pasti ada aura yang kuar...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: