Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Ramalan Pemenang Anugerah Bintang Popular 2010...


Syamsul Yusof


Fasha Sandha


Shaheizy Sam


Adira & Shahir


Ady Putra

Sesiapa saja boleh meramal dan meneka...yang sebetulnya hanya Allah yang tetapkan...siapa yang Dia tetapkan? tunggu je majlis ABP nanti k...

Sekarang aku nak bongkarkan siapa artis yang bertuah yang mendapat undian aku untuk peringkat akhir ini....

A.PENYANYI LELAKI POPULAR
*Aizat
*Anuar Zain
*Black
*Faizal Tahir
*Shahir

Aku Mengundi : Shahir
Saingan : Faizal Tahir ( Tak Suka Le Aku )

B.PENYANYI WANITA POPULAR
*Adira
*Ana Raffali
*Alyah
*Stacy
*Yuna

Aku Mengundi : Adira
Saingan : Yuna & Stacy

C.ARTIS DUO/BERKUMPULAN POPULAR
*Ana Raffali/Sohaimi Mior Hassan/Altimet
*Azlan & The Typewriter
*Bunkface
*Meet Uncle Hussein
*6ixth Sense

Aku Mengundi : Ana Raffali/Sohaimi Mior Hassan/Altimet
Saingan : Bunkface ( Sam Handsome...ramai pompuan akan undi...tapi aku yakin kehebatan Kalau Berpacaran akan buat kejutan )

D.PENYANYI NASYID POPULAR
*Hijjaz
*Inteam
*Mirwana
*Rabbani
*Raihan

Aku Mengundi : Mirwana
Saingan : Rabbani ( Bosan...asyik orang sama je menang )

E.PELAKON TV LELAKI POPULAR
*Aaron Aziz
*Ady Putra
*Fizz Fairuz
*Remy Ishak
*Shaheizy Sam

Aku Mengundi : Rasul Iman ( Ady Putra ) & Shaheizy Sam --- borang berlainan...
Saingan : SEMUA

F.PELAKON TV WANITA POPULAR
*Fasha Sandha
*Lisa Surihani
*Noorkhiriah
*Scha Alyahya
*Tiz Zaqyah

Aku Mengundi : Chinta Chanduri ( Fasha Sandha ) ---Paling layak berdasarkan drama yang hebat iaitu CHINTA
Saingan : Tiz Zaqyah ( Bagi aku dia dah tak popular...just harap pada Nur Kasih )

G.ARTIS BARU LELAKI POPULAR

*Daus
*Maulana
*Shahir
*Sharnaaz Ahmad
*Shahz Jaszle

Aku Mengundi : Shahz Jaszle
Saingan : Shahir

H.ARTIS BARU WANITA POPULAR
*Adira
*Ana Raffali
*Mizz Nina
*Nurul Elfira Loy
*Nur Syuhaida @ Dottie

Aku Mengundi : Adira
Saingan : Mizz Nina & Ana Raffali

I.ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR
*Along
*Angah
*Johan
*Nabil
*Zizan

Aku Mengundi : Zizan
Saingan : Johan

J.ARTIS KOMEDI WANITA POPULAR
*Didie Alias
*Kenchana Dewi
*Noorkhiriah
*Raja Azura
*Sharifah Shahirah

Aku Mengundi : Kenchana Dewi
Saingan : Noorkhiriah ( Aku tak faham apa yang kelakarnya dia...watak sedih gud la )

K.PELAKON FILEM LELAKI POPULAR

*Aaron Aziz
*Bront Palarae
*Remy Ishak
*Shaheizy Sam
*Syamsul Yusof

Aku Mengundi : Syamsul Yusof & Shaheizy Sam ( Salah Seorang sure win punya )

L.PELAKON FILEM WANITA POPULAR
*Diana Danielle
*Lisa Surihani
*Liyana Jasmay
*Maya Karin
*Scha Alyahya

Aku Mengundi : Maya Karin & Liyana Jasmay
Saingan : Lisa Surihani ( Berlakon xbest mana pun...tapi leh menang pelakon filem terbaik? hampeh )

M.PENGACARA TV LELAKI POPULAR
*Ally Iskandar
*Awal Ashaari
*Aznil Nawawi
*Jimmy Shanley
*Zizan

Aku Mengundi : Zizan
Saingan : Aznil Nawawi ( Aku suka Aznil...tapi nak orang lain la pula menang...Zizan calon terbaik...)

N.PENGACARA TV WANITA POPULAR
*Cheryl Samad
*Fara Fauzana
*Nurul Syuhada
*Raja Azura
*Sharifah Shahirah

Aku Mengundi : Cheryl Samad
Saingan : Fara Fauzana ( Pelik aku...AJL paling POPULAR...tapi Cheryl Samad tak pernah menang )

O.PENYAMPAI RADIO LELAKI POPULAR
*Aznil Nawawi
*Faizal Ismail
*Halim Othman
*Kieran
*Salih Yaakob

Aku Mengundi : Salih Yaakob ( aku bukan peminat Sinar.fm...tapi bila dengar nama Salih Yaakob terus aku yakin dia punya racangan sure meriah n hebat )
Saingan : Aznil Nawawi & Faizal Ismail

P.PENYAMPAI RADIO WANITA POPULAR
*Abby Fana
*Fara Fauzana
*Linda Onn
*Raja Azura
*Sharifah Aleya

Aku Mengundi : Linda Onn & Raja Azura
Saingan : Fara Fauzana ( Bosan arr...muka yang sama je akan menang )

BINTANG PALING POPULAR
Syamsul Yusof / Shaheizy Sam

Shaheizy Sam : Adnan Sempit dan cara lakonannya yang hebat n kelakar dan menarik
Syamsul Yusof : Khurafat sangat hebat dan tengah meletup sekarang...waktu yang strategik...Pemenang Pengarah Terbaik...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

undi lah yang terbaik..bukan sbb "dia" asik menang...

Fauzi Gonzalez said...

aku setuju...

bosan jika aznil...fara fauzana duk menang kategori sama...rabbani pun...