Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Tetiba Fasha Sandha Pula Yang Aku Undi...


Semalam aku telah pos ekspress semua borang-borang undian ABPBH2010...ada paper yang aku beli dan ada yang aku ambil di sekolah...hehehe....

Letih giler bila nak tulis slogan dan butiran diri semua...ye la...kebanyakkan borang masih kosong dan belum diisi...

untuk ruangan Bintang Paling Popular...aku undi Shaheizy Sam, Syamsul Yusof & Fasha Sandha.....heheh...tetiba plak kan ....

bagi aku...Shaheizy Sam sememangnya layak...memang popular...

Syamsul Yusof pula...aku rasa nama beliau asyik disebut-sebut ja tahun ini...

Fasha Sandha pula...walau beliau dikeji...dicemuh...dikutuk ramai TETAPI masih tersenarai dalam pencalonan akhir TOP 5 ABPBH2010....Hal ini menunjukkan beliau popular dan diterima ramai...

Malah selepas lakonan hebatnya dalam Chinta sebagai Chinta Chanduri...muka beliau sekarang kerap di kaca tv...Samson & Delaila...Berkalung Noda...dan sebagainya...

Bagi aku Fasha Sandha paling layak dinobatkan jika mengambil kira kontroversi yang diterimanya dan pelbagai kutukan diterima tetapi masih kukuh dipersada...bukan mudah seseorang artis hendak mengekalkan puncak kejayaan sekiranya sudah dibenci...

Apa-apa pun aku yakin yang bukan Fasha yang akan menang...cuma aku sebagai pemerhati...mengundi beliau untuk kepuasan diri saja...jika rezeki kepadanya Tahniah...aku ucapkan...

apa-apa pun aku yakin gelaran bintang paling popular akan jadi rebutan buat Shaheizy Sam atau Zizan saja....adios...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: