Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 1 : Top 13 Yang Hebat Untuk American Idol 10...Bravo!!!

Tahniah...Tanhiah...Bravo...Bravo...Congratulations untuk produksi American Idol 10...juga kepada juri-juri hebat Jenifer Lopez, Steven Styler dan Randy Jackson yang telah memilih peserta-peserta top24 yang sangat hebat...walau ada sesetengahnya aku benci...hehehe

Penonton Amerika sangat bagus kerana telah mengundi kepada yang sememangnya layak...tetapi terkilan kerana Stefano & Naima tercicir...maybe diorang di tangga 6 kot...

Aku sangat happy kerana peserta kegemaran aku iaitu Paul, Thia & Hayley menjadi pilihan American...

PESERTA TOP 10 PILIHAN PENGUNDI AMERIKA SYARIKAT


Selepas pengumuman Top 10 pilihan peminat...juri telah memutuskan dengan memberi peluang kedua kepada 6 peserta dan menyingkirkan 8 peserta...

Aku lega Brett terkeluar...GELI aku tengok dia...menyampah...

Aku happy kerana Stefano & Naima diberi peluang kedua...BESTNYA...nyanyian I Need You Now nyanyian Stefano...penuh syahdu...

Aku pelik...kenapa masa pertandingan peserta tak mahu nyanyi lagu yang tonjolkan vokal...tetapi apabila nyawa di hujung tanduk...baru nak pulun tunjuk vokal...bukan saja Stefano tetapi juga yang lain...

PESERTA WILDCARD PILIHAN JURI
1.Ashton
2.Stefano
3.Kendra
4.Jovany
5.Naima
6.Robbie

8 PESERTA YANG KENA REJECT JURI









Padan Muka Brett...Serius Aku Tak Suka Tengok Gelagat Dia + Rambut

Sebelum keputusan wildcard diumumkan...video klip Jenifer Lopez ditunjukkan...best juga la lagu ni walau tak sehebat lagu Que Hiciste dan That's No Me...

Aku bersyukur kerana Stefano kesayanganku dipilih juri...juga Naima...dan menyingkirkan 3 peserta...aku kesian kat Kendra kerana dia nyanyi ok...tapi tiada rezeki...bagi aku Kendra lagi bagus daripada Karen...bagi aku Karen lembik ja vokal...maybe mendapat undian ramai kerana nyanyi lagu Hero dalam Spanish...hmmm...apa-apa je la...janji Stefano, Naima, Hayley, Thia dan semestinya Paul Mcdonald masuk dalam TOP 13....

PESERTA PILIHAN JURI

TIGA PESERTA KENA REJECT JURI DALAM PUSINGAN WILDCARD



Aku sangat suka peserta-peserta musim ini berbanding musim-musim yang lalu di mana undian dahulu tidak sangat pada vokal dan persembahan....sekarang dapat dilihat kehebat pilihan American...mudah-mudahan yang layak dinobatkan sebagai American Idol 10 nanti...

Sape la yang akan out dulu ya nanti? kita sama-sama nantikan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: