Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Apa Motif Suruh AFUNDI Jika Mahu Gugurkan Pelajar?


Fir

Sebelum aku kupas isu ini...aku mahu ucapkan selamat tinggal buat Eka yang telah tersingkir dalam konsert kedua...bagi aku Eka bukanlah peserta yang paling teruk...just malam semalam saja persembahannya teruk...tetapi tak mengapa...rezekinya tiada...

TERKELUAR KONSERT PERTAMA

TERKELUAR KONSERT KEDUA

Ok...sekarang aku mahu citer pasal GUGURKAN pelajar yang tidak membuat persembahan hebat dan menepati piawaian...

Sekiranya benar mahu masukkan keempat-empat calon pelajar iaitu Fir,Fina,Hazama dan Hani di minggu hadapan setelah ada pelajar digugurkan...LEBIH BAIK...Aznil awal-awal buat peringatan kepada semua PENONTON...bahawa JANGAN AFUNDI kerana persembahan mereka diadili juri malam ini!!!BETUL TAK?

Aznil asyik suruh AFUNDI supaya pelajar kegemaran tidak tersingkir...tetapi apa gunanya AFUNDI sekiranya pelajar yang diundi banyak juga BERPELUANG DIGUGURKAN JUGA!!!Tak ke gila dan merugikan duit pengundi saja...

Aku rasa la...pihak AF9 nak gugurkan Nera kot kerana beliau adalah peserta yang paling lemah dan sememangnya buat persembahan yang teruk...ya...aku akui...lagu Mila, Aku Lebih Tahu yang begitu indah dinyanyikan dengan teruk sekali...

Mungkin pihak Astro risau beliau pula yang juara...kerana undian untuk beliau sangat hebat banyaknya...Masa konsert awal-awal dulu...aku pun AFUNDI NERA...tetapi setelah lihat persembahan buruknya melalui Aku Lebih Tahu...terus aku dah tak undi...tetapi AFUNDI LENA dan AFUNDI AFIF...aku teruskan...

Aku yakin sangat sekiranya pengguguran dilancarkan juga sure Nera yang digugurkan kerana beliau mendapat undian yang banyak dan membuat persembahan yang teruk dan salah satu cara untuk singkirkan beliau adalah melalui cara ini lah...betul tak pendapat aku?

Tak perlulah singkirkan sesuka hati...biar AFUNDI yang tentukan...bazir duit ja peminat Nera mahupun pelajar lain yang undi...dah selamat dengan AFUNDI tapi still digugurkan...

Kenapa la nak gugurkan pelajar yang lemah persembahannya di minggu ketiga pula tu...kenapa nak mainkan maruah pelajar-pelajar itu...kesian mereka...bagi Fauzi pihak ujibakat dulu la yang silap memilih peserta...

Kenapa tidak memilih Fina, Fir, Hani & Hazama dulu? Kenapa sekarang baru nak pilih?

Bagi Fauzi peserta sedia ada semuanya sudah hebat...CUMA mungkin mereka tidak pandai membawakan lagu yang memang bukan pilihan mereka...

Semua tepuk tangan kat Fina selepas nyanyikan lagu Bertamu Di Kalbu...yup...aku pun kagum...TETAPI bolehkah Fina nyanyikan lagu Goyang Inul, Balqis, Jahat dan sebagainya lagu tugasan dalam konsert AF nanti? sure ada yang beliau tidak boleh...masa itu sure pasti kena hentam oleh Ogy yang galak tepuk tangan tanda sokongan buat Fina semalam...

Bagi Fauzi senang ja...memang AF9 adalah musim yang terakhir...kalau benar nak masukkan Fina, Fir, Hani & Hazama...masukkan je mereka tanpa gugurkan mana-mana pelajar...biar bertambah pelajar...minggu seterusnya buang tiga pelajar sekaligus...masa AF5 boleh ja...juri AF9 pun dah jadi macam AF5...apa salahnya kan guna format buang tiga pelajar sekaligus...

Apa-apa pun aku harap Lena bertahan dan kalau ada rezeki jadi juara wanita ke-3...Amin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

unlock iphone 4
iphone 4 unlock
how to unlock iphone 4
how to unlock iphone 4 4.3.2
unlock iphone 4.3.2

http://www.enarab.com/member.php?u=83504
http://www.ristorante-cinese.it/pop_profile.asp?mode=display&id=17528
http://zebigbos13.free.fr/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=1903
http://www.schneider-oliver.de/forum/member.php?u=11937
http://zionline.ro/member.php?7985-PalTokanoPy

http://loansuggestion.com/robert-pattinson-more-%25e2%2580%259cbel-ami%25e2%2580%259d-action/#comment-96131
http://www.compatibilite.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=2852
http://zebigbos13.free.fr/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=1903
http://www.schneider-oliver.de/forum/showthread.php?p=18870#post18870
http://www.njfc.com.au/forum/topic.asp?TOPIC_ID=896

Whenever I try to uninstall Spy Sweeper, I get a prompt saying the uninstall program doesn't exist (same result whether I do this through Start menu or Add or Remve Programs). I DLed Ccleaner and Revo but they don't uninstall it either. I also tried reinstalling and then uninstalling but the installation cannot be completed because of an error. Using the cd won't do the trick either; it cannot complete installation (error message). What may have caused this is a recent system restore that I had executed to prevent the progression of a virus after Spy Sweeper had already been uninstalled (I think). I'm not sure but is it possible that that had something to do with it? Please help me get rid of this crappy program.
_________________
[url=http://theunlockiphone4.com]unlock iphone 4[/url]

NN said...

sokong

Anonymous said...

Thank You for being the member of this forum. Please allow me to have the opportunity to express my satisfaction with HostGator web hosting. They have professional and fast support and they also offer numerous [url=http://adf.ly/213105/thankyou-hostgator ]HostGator discount coupons[/url].

Thank You,
J.