Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Bermulanya AF9 Dengan Konsert Tirai....

Semalam telah berlangsung Konsert Tirai Akademi Fantasia 9 dengan jayanya...Aznil telah mewarnai konsert AF dengan hebatnya...baru tak bosan AF...

Lagu-lagu yang diberi kepada pelajar juga hebat-hebat dan tidak membosankan...

buat masa sekarang...aku telah mengundi AFIF, LENA, NERA, AZRI dan ERUL...

Aku yakin lama-lama pasti kegemaran aku akan berubah mengikut kehebatan vokal dan juga perangai yang ok dalam diari nanti...yang pasti buat masa sekarang pilihan aku adalah 5 orang di atas itu...

Sekarang mari kita lihat kedudukan persembahan mereka yang diadili aku sendiri...sekali-sekala nak jadi juri la juga kan walau tak rasmi...

TERBAIK

Lagu : Lamunan Hati by Wann / Dag Dig Dug by Haiza

KEDUA

Lagu : I'll Be Back by 2PM / Kasih Tercipta by Faizal Tahir

KETIGA

Lagu : I Am / Hey Ladies by Rossa

KEEMPAT

Lagu : Aku Scandal by Hujan / Seribu Tahun by Imran Ajmain

KELIMA

Lagu : Bertakhta Di Hati by Farahdhiya / Waka Waka ( This Time For Africa ) by Shakira & Freshlyground

KEENAM

Lagu : Entah by Afgan / Joget Angan Tak Sudah by Jay Jay

KETUJUH

Lagu : Cindai by Siti Nurhaliza / Ku T'lah Jatuh Cinta by Agnes Monica

KELAPAN

Lagu : Ku Berjanji Kerna Cinta by Anuar Zain / Kasih Latifah by Spider

KESEMBILAN

Lagu : Kopi Dangdut / Yang Pernah by Estranged

KESEPULUH

Lagu : Susun Silang Kata by Aizat / Kaulah Segalanya by Hazrul Nizam

KESEBELAS

Lagu : Tolong Ingatkan Aku by Ana Raffali / Nuri by Ella

PALING TAK BEST

Lagu : Separuh Nafas / Love The Way You Lie by Eminem & Rihanna

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: