Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Konsert Pertama Akademi Fantasia 9 Malam Ini...


Bruno Mars


Tom


6ixth Sense

Malam ini bermulalah konsert pertama Akademi Fantasia 9...Aku harap sangat janganlah lagu-lagu dipendekkan dan konsert habis awal seperti AF8 lalu...xbest la kalo lagu best-best jadi singkat...

jom kita semak lagu-lagu malam ini...

LAGU TUGASAN KONSERT PERTAMA AF9
Erul - Ganas by KRU
Lena - Lagu Untuk Kuala Lumpur by Tom
Amir - Just The Way You Are by Bruno Mars
Nera - Aku Lebih Tahu by Mila
Azri - Bukan Untuk Dimengerti - Judika
Eka - Kau Bisu by Alyah
Afif - Cinta Kristal by Awie
Miza - Akhirnya Kini Pasti by Anita Sarawak
Kay - Menyesal by 6ixth Sense
Aida - Teringin by Shima
Raqib - Yank by Wali
Laika - Ku Bahagia by Melly Goeslaw

LIRIK LAGU KEGEMARAN PILIHAN

AKU LEBIH TAHU - MILA


Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu

Bukan mahu
Cuba dabik dada denganmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

Luar dan dalam
Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Saling percaya

Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu

Bukan mahu
Cuba dabik dada dgnmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: