Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Menang Juga Akhirnya Fasha Sandha & Shaheizy Sam Dalam ABPBH2010...Tahniah!!!

Fasha Sandha & Shaheizy Sam

Tahniah...Tahniah...Tahniah...kepada semua yang telah menang anugerah dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 ( ABPBH2010 )...Terutamanya FASHA SANDHA!!! Kenapa aku kata begitu? Ingatkah korang akan peristiwa tahun lalu di mana Fasha Sandha dimalukan satu Malaysia kerana telah di boooooooooooooo oleh penonton-penonton yang biadap dalam stadium...

Tetapi TIDAK tahun ini di mana beliau telah mendapat sorakan yang hebat dan terus MENANG dalam kategori Pelakon TV Wanita Paling Popular 2010...

Sememangnya kau layak Fasha Sandha...
Wataknya Chinta Chanduri yang telah mengembalikan aura kegemilangannya...TAHNIAH!!!

Untuk pengetahuan korang...daripada semua kategori itu...hanya 4 kategori saja undian aku telah menolong artis tersebut menang...iaitu Fasha Sandha, Zizan & Shaheizy Sam...

Undian aku yang lain semua tidak dapat membantu artis-artis kegemaran aku menang...
Aku paling frust apabila Adira & Stacy tidak menang...tension betul apabila Ana Raffali menang Artis Baru Wanita Popular...Yuna pula bagi kalah Stacy...hmmm...sedangkan Stacy more hebat...entahlah...

Apa-apa pun tahniah Shaheizy Sam...tak sia-sia aku undi kau sebagai Bintang Paling Popular...sememangnya ko layak...

PEMENANG ABPBH2010
1.Pengacara TV Lelaki Popular : Aznil Nawawi
2.Pengacara TV Wanita Popular : Fara Fauzana
3.Penyampai Radio Lelaki Popular : Faizal Ismail
4.Penyampai Radio Wanita Popular : Fara Fauzana
5.Artis Komedi Lelaki Popular : Zizan
6.Artis Komedi Wanita Popular : Noorkhiriah
7.Artis Baru Lelaki Popular : Shahir
8.Artis Baru Wanita Popular : Ana Raffali
9.Kumpulan Nasyid Popular : Rabbani
10.Artis Duo Berkumpulan Popular : 6ixth Sense
11.Penyanyi Lelaki Popular : Faizal Tahir
12.Penyanyi Wanita Popular : Yuna
13.Pelakon Filem Lelaki Popular : Shaheizy Sam
14.Pelakon Filem Wanita Popular : Lisa Surihani
15.Pelakon TV Lelaki Popular : Remy Ishak
16.Pelakon TV Wanita Popular : Fasha Sandha

Anugerah Artis Mobile Popular : 6ixth Sense
Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat : Dato' Rosnani Jamil


BINTANG PALING POPULAR : SHAHEIZY SAM

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

Yep... Fasha Sandha memang layak menang. Aku pun sokong Stacy sebab lagu2 dia suma best... Lagu Yuna, apa ek? Takder pun yang meletop sekarang. Aku rasa, peminat bias dgn Yuna. Tapi, aku paling tak puas hati Fafau menang deejay popular. Suara dia kasar dan tak merdu pun... Sakit telinga aku dengar... Rasanya suara aku lagi sedap kalau jadik deejay dari suara dia... Actually, aku vote untuk Kak Engku. She deserves it better dari Fafau...

Fauzi Gonzalez said...

aku pun SETUJU...aku undi Raja Azura juga walau aku tak dengar sinar.fm kerana bagi aku Kak Engku sememangnya menghiburkan...

lagu Yuna BOSANNNNNNNNNNNNNN

STacy layak menang....mentang2 Stacy budak AF...Sure ramai xnak undi...