Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Misterinya Tahun 2011...


Baru-baru ini aku mendapat sms daripada satu nombor yang tak dikenali...aku tak tahu la siapa yang empunya nombor itu...

Biasanya aku akan delete saja semua mesej yang tidak dikenali dan seangkatan dengannya...tetapi tidak mesej itu kerana ia sangat menarik untuk dikongsi...

Ianya berkenaan misterinya tahun 2011 ini...Aku yakin Allah maha kuasa...semuanya telah diatur...

Jom sama-sama kita lihat apa yang misterinya atau uniknya tahun 2011 ini...

Tahun 2011 ini, kita akan mengalami EMPAT tarikh yang jarang berlaku dalam setahun

1/1/11
11/1/11
1/11/11
11/11/11

serta bukan itu saja,

Cuba ambil DUA nombor akhir tahun kelahiran kita dan tambah dengan umur kita pada tahun ini

Biar berbeza tahun dan umur sekalipun pasti akan dapat jawapan 111...

Mari lihat contoh tahun kelahiran aku...Aku lahir pada tahun 1985 dan berumur 26 tahun pada tahun 2011...

Aku ambil 2 nombor akhir tahun kelahiran aku iaitu
85 + 26 ( umur pada tahun 2011 ) = 111

Cuba korang pula buat...CONFIRM 111 juga la...

Pada bulan OKTOBER nanti akan ada 5x hari AHAD, 5x hari ISNIN dan 5x hari SABTU...Hal ini hanya berlaku sekali saja setiap 823 tahun...

Jadi sebagai hamba Allah...kita sepatutnya bersyukur kerana dapat hidup di tahun 2011 ni...inshaAllah kita dapat melalui bulan oktober nanti sekiranya masih bernafas dan kita sangat bertuah kerana ianya hanya berlaku setiap 823 tahun...

Inilah yang dikatakan kuasa Allah s.w.t...bukan kebetulan ok...tetapi ianya telah dirancang dengan rapi dan perfect oleh Allah...

Setiap perkara yang berlaku dalam dunia ini telah dirancang dengan HEBAT olehNya...thanks...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: