Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Sedihnya Koboi Kegemaran Aku Tersingkir Secara Kejam Dalam Amazing Race 18!!!








Benci benci benci giler aku dengan semua pasangan dalam Amazing Race 18 yang masih tinggal lagi...kenapa semuanya berpakat untuk menyingkirkan Koboi iaitu Jet & Cord?

Mereka bukannya juara pun dalam musim 16...hanya berjaya di tempat kedua ja pun...kenapa nak takut dengan koboi?

Aku sangat simpati kat koboi apabila terpaksa kayuh basikal semula dari tempat asal sepanjang lebih dari 44km...kerana tersilap memberi jawapan 22km...

Peserta lain semuanya tidak tahu mengukur jarak...tetapi menolong antara satu sama lain dengan memberi jawapan 22km...tetapi tidak memberitahu jawapannya kepada koboi...kurang ajar betul...

aku lagi sedih apabila koboi satu-satunya pasangan dikenakan U-TURN...kenapa koboi?

aduh...sedihnya...aku sangat-sangat harapkan tiada penyingkiran tetapi tidak...mereka disingkirkan...

Dalam musim ke 16 lalu...pasangan koboi ini datang ke negeri tanah airku iaitu Pulau Pinang...mereka menjalankan tugas di Padang Kota dan banyak tempat lagi...

apa-apa pun Jet & Cord anda berdua sangat hebat dan digeruni ramai...dan anda berdua tetap hebat...semuanya tahu akan kehebatan anda di Amazing Race 16 sehingga semua peserta berpakat untuk menyingkirkan korang di Amazing Race 18...

Aku akan merindui kelibat Koboi hebat ini...

No.1 Di Pulau Mutiara...Bravo!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

unlock iphone 4
iphone 4 unlock
how to unlock iphone 4
how to unlock iphone 4 4.3.2
unlock iphone 4.3.2

I would not recomend it since frostwire is known for viruses on pc and macs
_________________
[url=http://theunlockiphone4.com]unlock iphone 4[/url]