Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 1 : Terbaik Daripada Lena...Tidak Adil Buat Laika...

Lena

Maksud tajuk aku tu bukan nak kata Lena terbaik menyebabkan Laika terkeluar...tidak...!!!

Apa yang aku maksudkan ialah...persembahan Lena adalah yang terbaik malam ini...Bagi aku lah kan...Lena VERSATILE...semua rentak lagu boleh dinyanyi dengan hebat & merdu...aku rasa la kalo lagu Teringin diberi kepada Lena...sure meletup!!!


Kesian kat Laika...kerana beliau antara pelajar yang mempamerkan persembahan yang hebat...KENAPA dibuang?...Apa yang penonton lihat?
Aku undi juga Laika tadi selepas beliau menunjukkan persembahan mantap...tetapi malangnya PENGUNDI YANG BANYAK DUIT telah silap memilih dengan mengundi pelajar-pelajar hampeh untuk diberi peluang....

Kenapa? Perlukah persembahan hebat disingkir setiap minggu?...

Tadi aku undi Lena, Afif & Laika...aku memang sokong Lena & Afif...tetapi cuba selamatkan Laika kerana mempamerkan persembahan yang hebat...tetapi malangnya...tak ada yang lain nak selamatkan dia...

Jangan next week Lena pula yang out sudah...mengamuk aku nanti...

KEDUDUKAN PESERTA WEEK 1 DIADILI AKU...

TERBAIK

Lagu : Lagu Untuk Kuala Lumpur by Tom

KEDUA

Lagu : Cinta Kristal by Awie

KETIGA

Lagu : Ku Bahagia by Melly Goeslaw

KEEMPAT

Lagu : Bukan Untuk Dimengerti by Judika

KELIMA

Lagu : Kau Bisu by Alyah

KEENAM

Lagu : Yank by Wali

KETUJUH

Lagu : Teringin by Shima

KELAPAN

Lagu : Ganas by Kru

KESEMBILAN

Lagu : Akhirnya Kini Pasti by Miza

KESEPULUH

Lagu : Just The Way You Are by Bruno Mars

KESEBELAS

Lagu : Menyesal by 6ixth Sense

PALING TAK BEST

Lagu : Aku Lebih Tahu by Mila

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: