Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 10 : Carta Muzik-Muzik 26


Yuna


6ixth Sense


Mizz Nina

CARTA MUZIK-MUZIK 26
1.Maaf Dari Hati - Sofaz
2.Bagaikan Bidadari - Tomok
3.Perpisahan Ini - 1st Edition & Aizat
4.Gadis Semasa - Yuna
5.Muda - Hujan
6.Sungai Lui - Aizat
7.Kurnia - Mizz Nina & Noh Hujan
8.Menyesal - 6ixth Sense
9.Cinta Gila - Ramlah Ram
10.Wanita Seluruh Dunia - Projek Pistol
11.Sinar Perangga - Modread
12.Kenapa? - Daus
13.Rindu Bukan Teman - Ernie
14.Janganlah Kau Pergi - Ery Putra & Reen
15.Aku Atau Dia - Nubhan
16.Andai Itu Takdirmu - Syah Basree
17.Kalau Berpacaran - Ana Raffali, Altimet & Sohaimi Mior Hassan
18.Sekiranya - Faizul
19.Kau Bisu - Alyah
20.Aiman - 30 Cent

LIRIK LAGU PILIHAN

AKU ATAU DIA - NUBHAN


Kau tanamkan
Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia

Tapi kini
Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini

Ku cuba
Untuk bertahan
Tapi perih hati ini

Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku
bila kau ingin bersamanya
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku
bila kau ingin bersamanya

Aku relakan engkau kepadanya
Jika kau harus bersama dirinya
Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: