Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 7 : Lagu Tema Filem Dalam American Idol 10


Persembahan Haley kurang disukai juri...aku risau penonton akan singkirkan Haley kerana penonton asyik undi kuar pompuan ja...pelik aku...

Bagi aku Haley nyanyi best ja...suara unik...juri salahkan lagu tidak sesuai...bagi aku sesuai ja...

Jom lihat pengadilan aku minggu ini...

TERBAIK

Lagu : Nature Boy by Nat King Cole/David Bowie from Moulin Rouge!

KEDUA

Lagu : Call Me by Blondie from American Gigolo

KETIGA

Lagu : End Of The Road by Boyz II Men from Boomerang

KEEMPAT

Lagu : The Climb by Miley Cyrus from Hannah Montana: The Movie

KELIMA

Lagu : Heavy Metal by Sammy Hagar from Heavy Metal

KEENAM

Lagu : Old Time Rock And Roll by Bob Seger from Risky Business

KETUJUH
Lagu : Bridge Over Troubled Water by Simon & Garfunkel from The Pursuit of Happyness

PALING TAK BEST
Lagu : I Cross My Heart by George Strait from Pure Country

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: