Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 7 : Paul Terkeluar...Haley & Casey Terbaik Untuk Ke Final American Idol 10...

Paul McDonald

Pada permulaan American Idol 10...aku beritahu bahawa Paul adalah peserta paling aku suka kerana keunikan suaranya...ya memang aku suka sehingga sekarang...tetapi bagi aku Paul tidak sesuai berada dalam kelompok teratas American Idol 10 kerana vokalnya tidak setanding atau sepower peserta lain...

Jadi, aku setuju akan penyingkiran Paul...bagi aku Paul perlu tersingkir minggu lalu dan bukannya Pia...

Aku sangat kagum akan persembahan Haley & Casey...sangat hebat gadingan mereka berdua...sehingga mendapat pujian melambung daripada juri walau undian sudah ditutup lama...

Bagi aku betapa hebatnya final American Idol 10 sekiranya Haley & Casey ke final...kerana kedua-duanya sangat hebat lagu-lagu ala-ala jazznya...aku harap sangat-sangat mereka berdua ke final...

BOTTOM THREE

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: