Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 8 : Kehebatan Stefano Tak Dihargai...



Stefano ( Kiri )

Kehenseman...kecutetan...kecomelan Stefano tidak menangkap cair hati pengundi American Idol...Zaman sekarang sudah tidak lihat rupa...

Tetapi Stefano bukannya buruk persembahannya...Malah bagi aku...persembahan seksinya malam semalam paling best...kenapa American mengundi beliau keluar?

Pasti semua peminat Stefano berasa sedih akan tersingkirnya beliau tadi termasuklah aku...Kawan rapatnya iaitu James juga sangat sedih sehingga menangis tadi dan terus memeluk Stefano di tengah pentas semasa Stefano sedang menyanyi di saat-saat akhir rancangan...

Aku pelik kenapa Scotty & Lauren tidak pernah masuk Bottom three...sedangkan mereka berdua tiada keistimewaan dari segi vokal pun...persembahan pun bosan...adakah American sokong penyanyi bergenre country?

Casey, Haley antara yang aku harap menjadi final two pernah masuk senarai bottom three...kenapa yang hebat perlu diletakkan dalam kelompok tiga terbawah? Malah Casey pernah tersingkir TETAPI dimasukkan semula atas dasar ehsan juri...

Aku harap Haley & Casey mara ke final...


Terima kasih American Idol kerana menjemput Katy Perry...bagi aku nyanyian Katy Perry melalui E.T. sangat hebat...banyak-banyak lagu Katy Perry yang popular, lagu E.T. ini lah yang benar-benar TERBAIK!!!

BOTTOM THREE

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik