Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 8 : Keseksian Stefano Menambat Hati!!!Terbaik!!!




Bestnya lagu-lagu dalam minggu ini...kerana semuanya lagu-lagu zaman baru...


Aku sangat excited dengan lagu Uprising by Muse...Harder To Breath by Maroon 5...semuanya lagu-lagu kegemaran aku

Aku sangat tertarik dengan persembahan Stefano...dengan wajah yang cute dan penampilan yang serba ringkas berbaju t hitam...beliau seolah relaks membuat persembahan di samping bergaya seksi...Bagi aku...beliau membuktikan tanpa menyanyi lagu nada tinggi juga dapat menjadi persembahan terbaik

Jom lihat pengadilan aku minggu ini...

TERBAIK

Lagu : Closer by Ne-Yo

KEDUA

Lagu : Rolling In The Deep by Adele

KETIGA

Lagu : Harder To Breathe by Maroon 5

KEEMPAT

Lagu : Uprising by Muse

KELIMA


Lagu : Dance With My Father by Luther Vandross

KEENAM

Lagu : Born To Fly by Sara Evans

PALING TAK BEST
Lagu : Swingin' by Leann Rimes

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: