Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 9 : Carta Muzik-Muzik 26 Minggu Ini

Alyah

Mizz Nina

Ernie

CARTA MUZIK-MUZIK 26
1.Maaf Dari Hati - Sofaz
2.Bagaikan Bidadari - Tomok
3.Perpisahan Ini - 1st Edition & Aizat
4.Muda - Hujan
5.Sungai Lui - Aizat
6.Menyesal - 6ixth Sense
7.Kurnia - Mizz Nina & Noh Hujan
8.Rindu Bukan Teman - Ernie
9.Wanita Seluruh Dunia - Projek Pistol
10.Cinta Gila - Ramlah Ram
11.Aku Atau Dia - Nubhan
12.Andai Itu Takdirmu - Syah Basree
13.Kenapa? - Daus
14.Sinar Perangga - Modread
15.Kau Bisu - Alyah
16.Kalau Berpacaran - Ana Raffali, Altimet & Sohaimi Mior Hassan
17.Janganlah Kau Pergi - Ery Putra & Reen
18.Mesti Mau - Pesawat
19.Kekanda Adinda - Monoloque & Atilia
20.Pujaan Malaya - Adzrin Adzhar

LIRIK LAGU PILIHAN

SINAR PERANGGA - MODREAD

Benar aku terkeliru
Salah ku buat kau terseksa
Selamanya namun bukan hanya
Akan ku biarkan kau menunggu

Tangisan sedih berhikmah
Sinar perangga jadi musnah
Selamanya namun tetap
Akan ku tahan air mata mu jua

Jiwa kita terbelenggu di detik anganku
Hatimu tak dapat ku tebus
Maafkanlah aku meninggalkan
kisah kita sebegitu

Kau pergi melawan arah
Kinihilang entah ke mana
Dan harapan agar janji dulu
Kau aku jumpa dalam cahaya

Jiwa kita terbelenggu
di detik anganku
Hatimu tak dapat ku tebus
Maafkanlah aku meninggalkan
kisah kita sebegitu

Jiwa kita terbelenggu di detik anganku
Hatimu tak dapat ku tebus
Maafkanlah aku meninggalkan
kisah kita sebegitu
Meninggalkan kisah kita sebegitu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: