Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 13 : Carta Muzik-Muzik 26


Akim


Adira


Ernie


Ramlah Ram

CARTA MUZIK-MUZIK 26
1.Awan Nano - Hafiz
2.Janji - Akim
3.Ilusi - Adira
4.Maaf Dari Hati - Sofaz
5.Bagaikan Bidadari - Tomok
6.Gadis Semasa - Yuna
7.Muda - Hujan
8.Menyesal - 6ixth Sense
9.Perpisahan Ini - 1st Edition & Aizat
10.Sungai Lui - Aizat
11.Babak Pertama - Drama
12.Lagu Untuk Kuala Lumpur - Tom
13.Kurnia - Mizz Nina & Noh Hujan
14.Cinta Gila - Ramlah Ram
15.Mukjizat Cinta - Indie Mice
16.Wanita Seluruh Dunia - Projek Pistol
17.Rindu Bukan Teman - Ernie
18.Aku Atau Dia - Nubhan
19.D.I.V.A - Nadia Aqilah
20.Cuma Aku - Heliza

LIRIK & VIDEO LAGU PILIHAN

Yuna

GADIS SEMASA - YUNA


Oh begini rasanya cinta
Berani aku lagukan kuasanya
Dan aku begitu naif untuk dirimu
Kerna usia

Oh sekarang bukannya masa
Untuk kau ungkit lagi salah siapa
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

Bukalah mata oh
Yang selama ini kau pejamkan
Dan lihatlah diriku
Buanglah buanglah
Buang curiga yang
telah lama ku/kau simpan
Yang mungkin memudaratkan mu

Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu

Kau mahukan gadis semasa
Yang bisa memberikan kau segalanya
Dan engkau tak mampu
ku lihat hadapannya
Yang ada di depanmu

Kau mahu perubahan dunia
Tetapi pada aku kau sama saja
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

Oh aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi diri
Terlalu menyayangi diri
Terlalu menyayangi dirimu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: