Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 5 : Nera Berjaya Alunkan Lagu Kegemaran Aku...

Aku sangat suka lagu Yuna...Gelora Jiwa...aku sangat berharap lagu tersebut akan dimiliki oleh Lena...tetapi diberi kepada Nera pula...

Tapi tak pe...Nera telah buktikan yang beliau boleh membawa lagu tersebut dengan hebatnya...

Fina...Fina...kenapa Hattan kata "hanya yang pekak je kata beliau xbest?"...sedangkan aku rasa Hattan tu dengar ke setiap butiran kata- atau sebutan Fina ketika mengalunkan lagu Segalanya Pasti? Aku rasa Fina nyanyi kurang jelas sebutannya...TETAPI...tiada seorang pun juri yang nak komplen...cuba,,,kalau peserta lain?


KEDUDUKAN PESERTA WEEK 5 DIADILI AKU...


TERBAIK

Lagu : Gelora Jiwa by Yuna


KEDUA

Lagu : Ku Menunggu by Rossa


KETIGA

Lagu : Dance Little Sister by Terence Tren D'Arby

KEEMPAT

Lagu :
Segalanya Pasti by Aida Agil

KELIMA

Lagu : Sungai Lui - Aizat

KEENAM

Lagu : Noktah Cinta by Hafiz

KETUJUH

Lagu : Malam by M.Nasir/Amy Search

PALING TAK BEST

Lagu : Pulanglah by Awie Rafael

TERKELUAR


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: