Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Akhirnya...Dapat Juga Lagu Tema Iklan Ford Fiesta!!!





Fallulah

Aku ni kaki tv...kaki wayang...so...banyaklah iklan-iklan yang aku dah tengok atau tonton...dalam banyak-banyak iklan yang aku tonton...iklan Ford Fiesta yang benar-benar buat aku jatuh cinta...

Bukan aku jatuh cinta kat iklan tu...tetapi pada lagu latar iklan itu...sangat best dan catchy...aku tertanya-tanya ...siapakah penyanyinya...apakah tajuk lagu tersebut...puas aku tanya kepada kawan-kawan...search sana....search sini...tak jumpa-jumpa...

Sehinggalah aku ada terbaca dalam internet...rupa-rupanya bukan aku seorang saja yang tergila-gilakan lagu tersebut...ramai lagi...mereka lagi hebat kerana sempat bertanya soalan dalam yahoo...hehe...dari situ...banyaklah jawapan yang diberi...aku pun cuba la...download berdasarkan tajuk dan penyanyi yang dinyatakan...tetapi...hampeh...tak betul pun...

aku tak berputus asa....aku cuba dengarkan semua lagu yang disyorkan dalam jawapan yahoo tersebut...akhirnya...lagu tersebut aku jumpa juga...

begitulah hebatnya penangan sesebuah lagu yang menjadi lagu tema sesebuah iklan...lagu tersebut ialah Bridges yang dinyanyikan oleh Fallullah...

Kawan aku khairul yang disyorkan mendengar lagu ini pun sudah jatuh cinta...dan asyik memutarkan lagu ini dalam laptopnya hehe...




Iklan Ford Fiesta

LIRIK DAN VIDEO KLIP

BRIDGES - FALLULAH



We can go there over bridges,
under bridges, over bridges
And when we get wet,
we hang to dry
(x2)

I can do it,
I can bring it,
I can screw it,
I can sing it

I can screw it,
I can bring it,
I can do it,
I can sing it

If I stand still,
like a shark I'll die

I can lose it,
I can find it,
Whether it's my heart or mind

It's hard lo leave,
it all behind ohh

Somebody gotta pick up
the phone when I call
Sitting here waiting
doing nothing at all

When I fall I have to rise
Honey,
You gotta come with me tonight... Hey

We can go there over bridges,
under bridges, over bridges
And when we get wet,
we hang to dry
(x4)

Hiah, hiah, hiah, hiah,
Hiah, hiah, huhu, hiah,

City high, city low,
Gotta gotta gotta gotta gotta go
City low, gotta gotta go
We keep saying things without a sound

I can choose it,
I can use it,
I can be geronimo,
I can choose it,
I can use it,
I can be geronimo,

I've got to turn myself around oho
Geronimooooo
Geronimooooo Hey

We can go there over bridges,
under bridges, over bridges
And when we get wet,
we hang to dry
(x8)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Rahimah Hedlund Sazali said...

thanks! i was looking for this song too..hehe best kan?