Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 8 : Fina Dapat Immunity? Pelik!!!

Pelik betul dengan keputusan malam konsert kelapan AF9 ini...NAMPAK SANGAT...Pihak Astro nak selamatkan Fina kerana beliau CONFIRM disingkirkan sekiranya tidak diberi Immuniti...

Bayangkan Fina sentiasa berada di kedudukan bottom two sepanjang konsert berlangsung...Macam mana tetiba boleh dapat immuniti sekiranya 50% daripada juri dan 50% undian...Juri beri markah di minggu lepas di mana Fina telah rosakkan lagu Purnama Merindu...takkan lah juri bodoh nak beri markah tinggi...

Aku percaya juri hanya beri markah banyak kepada Lena & Hazama atau Erul...

Kalau nak kata undian Fina tetiba berubah...PEMBOHONG!!!Kerana aku yang duk undi Lena...mengalami kesukaran untuk mengundi kerana line sms sangat bz...

Kedudukan Lena di sepanjang konsert adalah di TOP 3...Macam mana pula boleh tercorot selepas undian ditutup? Keliru aku...Biar lah...aku harap tiada PEMBOHONGAN dalam keputusan malam itu...sekiranya ada....sia-sia saja pahala yang diorang kutip selama ini...

Lagu Bonus malam ini I Gotta Feeling by Black Eyed Peas & Bawaku Terbang by Fabulous Cat


KEDUDUKAN PESERTA WEEK 8 DIADILI AKU...

TERBAIK
Lagu : Bunga Angkasa by Terra Rossa

KEDUA

Lagu : Samudera by Nora

KETIGA
Lagu : Kisah Hati by Alyah



Persembahan Lena

KEEMPAT

Lagu : Sendiri by May


PALING TAK BEST
Lagu : Luar Biasa by Shahir

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: