Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Yahoooooooo....Sepah Juara Maharaja Lawak...


Bermula daripada minggu muzikal...terus aku terpikat kepada Sepah...sebelum ini aku sangat anti Raja Lawak...aku asyik kata...menyampah melihat lawak-lawak bodoh peserta-pesertanya...tetapi tidak buat mak, kakak dan saudara-saudara ku yang lain...setiap minggu mereka menonton rancangan ini...Aku pasti masuk bilik...on9 facebook atau lain-lain sewaktu rancangan ini berlangsung...tetapi semasa minggu muzikal...aku keluar bilik untuk makan...lapar...

Kebetulan masa aku makan adalah persembahan Sepah...aku terus terbahak-bahak ketawa dengan lawak muzikalnya...lawak muzikal sepah menyerikan suasana tempat kerja aku kerana kebanyakkan rakan sekerja suka menggunakan ayat-ayat muzikal sepah seperti..."eh..eh...ni bukan batu biasa ni...ni batu Cave ni"....jika ada kawan-kawan makan nasi...pasti akan yang berkata..."makan sandwich.."haha

Selepas itu...setiap minggu aku layan Maharaja lawak...sehinggalah aku pergi ke PISA untuk menonton rancangan ini secara live...



Persembahan Sepah Paling Best!!!



Sepah Di PISA, Pulau Pinang



Sepah Di Minggu Silent Komedi



Sepah "Manis Tak Kurma Ini?"



Sepah Bersama Dafi



Sepah Dinobatkan Juara

Aku sangat berharap Sepah juara...akhirnya juara juga Sepah...TAHNIAH!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: