Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Kedudukan Terkini TOP30 Muzik-Muzik 26


Alyah


Mila

Bermula tahun 1999...aku sudah mula mengira point kedudukan carta Muzik-Muzik...ya aku memang gila...gila hiburan dan Muzik-Muzik adalah rancangan hiburan yang aku tak akan aku lupakan...i love Muzik-Muzik...

Melalui pengiraan ini lah...aku dapat mengetahui lagu manakah yang akan ke semifinal dengan cepat...ya...setiap tahun memang TEPAT...lagu2 yang masuk TOP30 aku kira ini pasti ke semi-final...

TETAPI ada juga lagu2 yang tersenarai dalam TOP30 di episod akhir yang tarik diri...contohnya...lagu Ella berduet dengan Tam spider...lagu Amy search...dan sebagainya...juga lagu Kesuma Hati kerana Ziana nak lahirkan anak masa tu....dan lagu2 tersebut diganti dengan lagu-lagu yang berada di nombor 31 dan seterusnya...

Jom kita lihat lagu2 yang tersenarai SETAKAT CARTA SEMALAM...setiap minggu pasti berubah kedudukan TOP30 ini...

TOP30 SETAKAT WEEK27
1.Sungai Lui - Aizat
2.Janji - Akim
3.Bagaikan Bidadari - Tomok
4.Menyesal - 6ixth Sense
5.Awan Nano - Hafiz
6.Maaf Dari Hati - Sofaz
7.Perpisahan Ini - 1st Edition & Aizat
8.Babak Pertama - Drama
9.Ilusi - Adira
10.Muda - Hujan
11.Kisah Hati - Alyah
12.Wanita Seluruh Dunia - Project Pistol
13.Kurnia - Mizz Nina & Noh Hujan
14.Luar Biasa - Shahir
15.Kalau Berpacaran - Ana Raffali, Altimet & Sohaimi Mior Hassan
16.Gadis Semasa - Yuna
17.Mata Hati - Nubhan
18.Pokok - Meet Uncle Hussain
19.Penakut - Yuna
20.Kenapa? - Daus
21.Cinta Gila - Ramlah Ram
22.Bebas - Mila
23.Beribu Sesalan - Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila
24.Diam Diam - Tilu
25.Dunia - Bunkface
26.Karma - Faizal Tahir
27.Kekanda Adinda - Monoloque & Atilia
28.Hentikan - Breakfast Band
29.Cinta Matiku - 6ixth Sense
30.Pujaan Malaya - Adzrin Adzhar

Lagu yang sudah tersingkir :
Kau Bisu - Alyah
Rindu Bukan Teman - Erni

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: