Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

14 Lagu Kegemaran Aku Dalam Separuh Akhir Muzik-Muzik 26!!!


Anuar Zain

Aku bukan juri professional...tetapi aku juri awam dan aku ada telinga dan punya selera....jadi...jika akulah juri dalam separuh akhir Muzik-Muzik 26....aku pasti akan bagi lagu-lagu ini semua markah banyak...kerana semuanya adalah kegemaran aku...

14 Lagu Pilihan Aku...
1.Sedetik Lebih - Anuar Zain
2.Kisah Hati - Alyah
3.Kisah Dongeng - Stacy
4.Ilusi - Adira
5.Menyesal - Sixth Sense
6.Kalau Berpacaran - Ana Raffali, Shohaimi Mior Hassan & Altimet
7.Cinta Matiku - Sixth Sense
8.Beribu Sesalan - Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Amzah
9.Bila Bertemumu - Shiha
10.Penakut - Yuna
11.Aku Permata - Salma
12.Babak Pertama - Drama
13.Awan Nano - Hafiz
14.Kurnia - Mizz Nina & Noh Hujan

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

fizzlcblue said...

tq fauzi,sbb shiha ko pilih jgk dlm senarai ko...haha !!

IqOne Berth Mcs said...

Pilihanku:
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Salma - Aku Permata ..
*psiko terbalik meja laptop haha

IqOne Berth Mcs said...

Pilihan ku:

Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Stacy - Kisah Dongeng
Salma - Aku Permata

*bole cm gitew "PSIKO" terbalik meja laptop.haha