Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Aku Bongkarkan Undianku Peringkat Awal ABPBH2011


Seperti biasa setiap tahun pasti aku akan rajin membaca paper...paper Berita Harian...haha...aku bukannya jenis yang suka membaca paper TETAPI aku akan rajin membelinya pada setiap hujung tahun dan awal tahun baru...kerana apa? kerana Anugerah Bintang Popular...

Untuk tahun ini aku telah membeli banyak juga paper...maklumlah dah kerja...kuantiti pun bertambah lah hehe...

Untuk tak membuang masa...aku mahu bongkarkan siapakah artis-artis yang sangat bertuah kerana berjaya memiliki undian aku...

Aku tak peduli kalau korang pelik kenapa aku undi si A? kenapa undi si B? Jawapan aku senang ja...aku undi siapa yang aku minat...walau aku yakin Si A tak akan menang atau tersenarai dalam top 5....aku tetap UNDI...Suka hati aku lah...ni borang aku...

Setiap ketagori perlu diundi 5 artis sahaja....tapi dah banyak borang aku beli kan...so aku banyak tukar-tukar undian juga...so...kalo dalam sesuatu kategori kamu lihat ada artis yang lebih daripada 5 artis bermaksud aku undi selang seli dalam borang yang berlainan...

UNDIAN AKU

A.PENYANYI LELAKI POPULAR
*Adam
*Akim
*Anuar Zain
*Dafi
*Shahir
*Erul


B.PENYANYI WANITA POPULAR
*Adira
*Mila Jirin
*Nera
*Siti Nordiana
*Ziana Zain
*Alyah
*Stacy


C.ARTIS DUO / BERKUMPULAN POPULAR
*6ixth Sense
*Awan Band
*Forteen
*Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Amzah
*VIP




D.ARTIS BARU LELAKI POPULAR
*Adey Syafrien
*Arja Lee
*Beto Kusyairi
*Johan Ariff As'ari
*Zain Saidin
*Erul


E.ARTIS BARU WANITA POPULAR
*Arrora Salwa
*Cristina Suzanne
*Lena
*Nera
*Salma



F.PELAKON FILEM LELAKI POPULAR
*Aaron Aziz
*Arja Lee
*Sharnaaz Ahmad
*Stephen Rahman Hughes
*Syamsul Yusof
*Gambit Saifullah
*Zahiril Adzim



G.PELAKON FILEM WANITA POPULAR
*Juliana Evans
*Maya Karin
*Ummi Nazeera
*Wan Sharmila
*Yana Samsudin
*Vanidah Imran
*Liyana Jasmay




H.PELAKON TV LELAKI POPULAR
*Aaron Aziz
*Johan Ariff As'ari
*Remy Ishak
*Sharnaaz Ahmad
*Shahz Jaszle
*Zul Ariffin



I.PELAKON TV WANITA POPULAR
*Eira Syazira
*Erra Fazira
*Fasha Sandha
*Nur Fazura
*Rita Rudaini

J.ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR
*Afdlin Shauki
*Harun Salim Bachik
*Jepp
*Johan
*Sathiya
*Usop Wilcha

K.ARTIS KOMEDI WANITA POPULAR
*Almy Nadia
*Ifa Raziah
*Kanchana Dewi
*Maya Matahari
*Sharifah Shahira
*Azza Elite



L.PENGACARA TV LELAKI POPULAR
*Aznil Nawawi
*Faizal Ismail
*Henry Golding
*Johan
*Qi Razali



M.PENGACARA TV WANITA POPULAR
*Cheryl Samad
*Farah AF
*Irma Hasmie
*Sarimah Ibrahim
*Sharifah Shahira
*Vanidah Imran
*Raja Azura

N.PENYAMPAI RADIO LELAKI POPULAR
*Aznil Nawawi ( Era )
*Faizal Ismail ( Hot )
*Haniff ( Era )
*Salih Yaacob ( Sinar )
*Zizi ( Suria )
*Adifashla ( Era )

O.PENYAMPAI RADIO WANITA POPULAR
*Dina Nadzir ( Era )
*Ira ( Era )
*Linda Onn ( Suria )
*Raja Azura @ Kak Engku ( Sinar )
*Sharifah Shahira @ Shiera ( Suria )



P.ANUGERAH SERI PERAK
*Datin Sofea Jane
*Ziana Zain
*Datuk Siti Nurhaliza
*Rosyam Nor
*Shaheizy Sam
*Datuk M.Nasir

***semoga berjaya kepada semua artis kegemaran aku....walau korang tidak tersenarai dalam top 5 nanti yang pasti korang tidak kalah dgn kosong undian kerana Fauzi Gonzalez telah mengundi kamu....Gud luck!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: