Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Kisah Hati Alyah Juara Di hatiku...

Alyah & Remy Ishak



Aku dah lama nak luahkan perasaan kat blog ni berkenaan keputusan Juara Lagu baru-baru ini...

Sekarang baru aku berkesempatan mencoretkannya...

Setakat ini sudah 269 318 penonton Youtube telah menonton video persembahan memukau Alyah...hanya Alyah sahaja yang berjaya menarik bilangan penonton Youtube sebegitu...maksud aku daripada semua persembahan Juara Lagu yang lain

Aku malas nak kutuk sana kutuk sini...yang pasti aku pun dah tukar beberapa undian aku dalam ABP antaranya ialah


Pelakon Lelaki TV Popular...
aku undi Remy Ishak

Bintang Paling Popular
aku undi Alyah

sama-sama kita undi Alyah untuk menang Bintang paling popular kerana tidak sampai 24 jam berjaya mengumpul lebih 70 ribu penonton Youtube....Tahniah Alyah...

walau kau tidak mendapat TOP 3...Tapi Kisah Hati kau sangat memukau dan sangat indah...kau juara di hati kami semua....

Note : gambar daripada web Beautiful Nara

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

syahrizan said...

Aku sokong 200% kenyataan kau Fauzi Gonzalez dalam blog kau ni... Aku pun dah undi Alyah untuk Kategori Penyanyi Wanita Popular & Bintang paling popular... Walaupun Alyah xmenang top 3 dalam AJL26... Kita leh bg kemenangan kat Alyah dalam ABPBH kali ni... Tapi dgn 1 syarat: Peminat2 Alyah kene la undi dari sekarang!.. jangan dok diam je... Borang2 boleh diperolehi dalam surat khabar Berita Harian... atau melalui SMS dengan cara: Kategori Penyanyi Wanita Popular taip je BH ABP B01 dan Bintang Paling Popular taip je BH ABP BPP B01 dan hantar ke 33333.

Fauzi Gonzalez said...

yup...jom hargai Alyah dengan undi dalam ABPBH sekarang!!!!!!!!!!!!!!!