Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Bil.3 : Carta Muzik-Muzik 27


Sleeq


Adira


Forteen

CARTA MUZIK-MUZIK 27
1.Sesaat Kau Datang - Ramlah Ram & Sleeq
2.Ombak Rindu - Adira & Hafiz
3.Watak - Hafiz
4.Kasanova - Stacy
5.Tanpamu - Amir Jahari
6.Angkasa - Diandra Arjunaidi
7.Terasa Di Syurga - Sofaz
8.Carta Hati - Najwa Latif
9.Mana Oh Mana - Aizat
10.Jangan Tanya Aku Lagi - Farawahida
11.Tiba - Mafa
12.Hatimu Milikku - Nera
13.Berdua Bersatu - Forteen
14.Roman - Roman & Kilafairy
15.Untukmu - Joe Flizzow & Ila Damia
16.Terhenti Di Sini - Asfan
17.Bandaraya Ibu Kota - Pesawat
18.Jauh Di Mata - Min Yasmin
19.Kartika - Awanband
20.Got To Go - Najwa

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Farawahida

JANGAN TANYA AKU LAGI - FARAWAHIDA


Sakit hatiku terluka kerna dirimu
Menggoreskan luka dalam hati ini
Menabur dusta dalam hidupku

Semua
Biarlah ku buang iring pergimu
Tak akan aku simpan dalam hati ini
Biarlah aku dengan hidupku

Jangan kau tanya aku lagi
Kerna hati dilukai
Jangan kau tanya aku lagi
Ungkapkanlah semuanya

Kau pernah berjalan dalam hidupku
Dan kini ku yakin bisa tanpamu

Jangan kau tanya aku lagi
Kerna hati dilukai
Jangan kau tanya aku lagi
Ungkapkanlah semuanya

Jangan tanya aku lagi

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: