Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Bil.18 : Yuna Juara...Carta Muzik-Muzik 27


Yuna


Sharifah Zarina

CARTA MUZIK-MUZIK 27
1.Terukir Di Bintang - Yuna
2.Jerrypah - Aizat
3.Sebelah Jiwaku - Jaclyn Victor
4.Aku Datang - Tomok
5.Terlalu Mencintaimu - Suki
6.Anak Kampung - One Nation Emcees & Jimmy Palikat
7.Simetri - Hazama & Amy Search
8.Mesti Ada Cinta - Akim & Fiq
9.Boomerang - Alyah & Ezza Zainal
10.Tak Keruan - Sharifah Zarina & Zamani
11.Cerita Dia - Drama
12.Jangan Lagi Jauh - Shiha
13.Alhamdulillah - Ning Baizura
14.Tuhan Tolong Aku - Iamneeta
15.Akhir Kisah Kita - Ramona Azween
16.Pencinta Terbaik - Sofaz
17.Biar Sampai Ke Bintang - Asmidar
18.Infestasi - Sam Kuman
19.Dewi Aleeya - Black
20.Kemarau - VIP

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Drama

CERITA DIA - DRAMA


Sempurna...
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah di hatinya...

Bahasaku...
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah...

Rela ku tunggu
Jawapanmu...
Masihkah aku ada
Di hatimu...saat ini

Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku
Tak bernyawa lagi...
Sampai nanti...
Ooo...ooo..ooo

Rela ku tunggu
jawapanmu...
Masihkah aku ada
Di hatimu...Saat ini

Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku...
Tak bernyawa lagi...

Saat ini..
Rela ku tunggu
jawapanmu...

Masihkah aku ada
Dihatimu...
saat ini….

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: