Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Bil.24 : Carta Muzik-Muzik 27


Shaheizy Sam & Yana Samsudin

CARTA MUZIK-MUZIK 27
1.Beginilah Caranya - Shaheizy Sam & Yana Samsudin
2.Andai Ku Bercinta Lagi - Mojo
3.Idola - Azlan & The Typewriter
4.Pelangi Senja - Stacy
5.Terukir Di Bintang - Yuna
6.Aku Suka Dia - Ainan Tasneem
7.Harapan - Hyper Act
8.Aku Datang - Tomok
9.Jerrypah - Aizat
10.Sebelah Jiwaku - Jaclyn Victor
11.Buatku Di Sana - Mafa & Ronnie
12.Pesananmu - Alyah
13.Kupu-Kupu Malam - Monoloque
14.Simetri - Hazama & Amy Search
15.La Li La La - Toi
16.Cinta Bersatu - Liyana Jasmay
17.Bangkit - Salam, Altimet & Dj Fuzz
18.Tak Keruan - Zamani & Sharifah Zarina
19.Anak Kampung - One Nation Emcees & Jimmy Palikat
20.Akhir Kisah Kita - Ramona Azween

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN
Yana Samsudin & Shaheizy Sam

BEGINILAH CARANYA - SHAHEIZY SAM & YANA SAMSUDIN


Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: