Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Bil.28 : Carta Muzik-Muzik 27

Yana Samsuddin
 
Shaheizy Sam
 
CARTA MUZIK-MUZIK 27
1.Pelangi Senja - Stacy
2.Majnun - Hazama
3.Panik - Bunkface
4.Aku Suka Dia - Ainan Tasneem
5.Beginilah Caranya - Shaheizy Sam & Yana Samsuddin
6.Andai Ku Bercinta Lagi - Mojo
7.Seperti Dulu - Forteen
8.Idola - Azlan & The Typewriter
9.Harapan - Hyper Act
10.Memandang Awan - Sharifah Zarina
11.Berakhir - Sofaz
12.Daya Cinta - Akim
13.Khalimah Janji - Aiman & Ernie Zakri
14.Aku Datang - Tomok
15.Sebelah Jiwaku - Jaclyn Victor
16.Melawan Arus Cintamu - Caroline
17.Terukir Di Bintang - Yuna
18.Perlukan Cinta - Dayang Nurfaizah
19.Picisan - Nubhan
20.Bangkit - Salam, Dj Fuzz & Altimet

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN
Caroline
 
MELAWAN ARUS CINTAMU - CAROLINE

 
Sebegini hatiku rasa
Mengapa harus begini
Kau disana aku disini
Ku tak bisa lihat semua

Cara cinta ini
Maka katakan padaku
Apakah kita harus bersama
Tuk meneruskan perjalanan

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Asmara engkau dan aku
Dibuai gelora dan tak menentu
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Arus ini, arus ini

Cara cinta ini
Maka katakan padaku
Apakah kita harus bersama
Tuk meneruskan perjalanan

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Asmara engkau dan aku
Dibuai gelora dan tak menentu
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus cinta

Melawan cintamu
Melawan cintamu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: