Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

W6 : Top 30 Muzik-Muzik 28 Terkini...


Jaclyn Victor

Dari aku zaman tingkatan 2 , 1999 lagi aku buat keja macam ni...cuma dulu aku kira kalkulator biasa dengan buku latihan sekolah...alhamdulillah banyak lagu yang aku buat ramalan yang tepat...kiranya 98% lagu-lagu yang aku buat ramalan dapat ke semi final...kalau tak tepat pun mungkin artis berkenaan tarik diri....

Aku cukup tak suka jika ada artis yang tarik diri ni apabila dah berjaya ke semi...bukannya apa...mereka menutup peluang lagu-lagu yang lebih berhak...penat ja peminat undi...better peminat undi lagu lain...

jadi aku teruskan kerja macam ni...SS - Syok sendiri...bukannya apa...aku tak nak kecewa apabila yakin lagu fav ke semi...rupanya tidak layak...tapi dengan kira macam ni...aku dah boleh terima kenyataan jika lagu kegemaran aku tidak layak ke semi...sebab tahu kurang markah....

Tak semestinya berada dalam carta berminggu-minggu akan layak ke semi jika kedudukan di tangga rapuh...

bermula minggu keenam ni..sama-samalah kita lihat ramalan aku berdasarkan kiraan point yang aku buat...

Lagu yang berwarna hijau masih bertahan dalam carta dan korang masih berpeluang memperbaiki kedudukan mereka jika tidak mahu lagu-lagu kegemaran korang jadi warna hitam pula...Apabila berwarna hitam bermaksud point lagu tersebut kekal itu sahaja

( Point / minggu )

TOP30 MM28 W6
1.Jagalah Diri - Jaclyn Victor ( 120 / 6 )
2.Penghibur Jalanan - Ami Jahari ( 97 / 6 )
3.Kembali - Stacy & Akim ( 93 / 5 )
4.Rumah Kita - Hujan ( 87 / 6 )
5.Lepaskanlah - Wanna Ali ( 75 / 6 )
6.Aku Pelat - Salam Musik ( 68 / 4 )
7.Kosong - Najwa Latif ( 56 / 4 )
8.Apo Kono Eh Jang - AC Mizal, Fida Ibrahim & Stellar ( 55 / 6 )
9.Terus Teranglah - Soo Wincci & Joe Flizzow ( 52 /5 )
10.Dejavu - Shahanshah ( 49 / 5 )
11.Ganjil - Aril ( 49 / 6 )
12.Di Kalung Kasihan - Imran Ajmain ( 46 / 3 )
13.Kau Yang Terindah - Alyah ( 41 / 5 )
14.Denganmu - Aizat & The Band ( 38 / 2 )
15.Wanita - Forteen ( 36 / 3 )
16.Lintasan Bintang - Awanband ( 33 / 4 )
17.Seperti Dulu - Forteen ( 29 / 4 )
18.Hilang - Kat ( 25 / 4 )
19.Akur Janji - Wanie & Eddie Hamid ( 23 / 4 )
20.150 Juta - Ainan Tasneem ( 21 / 2 )
21.Memandang Awan - Sharifah Zarina ( 21 / 3 )
22.Terima Kasih - Iamneeta ( 21 / 3 )
23.Pendusta - Alif Satar ( 16 / 1 )
24.Anak Gadis - SSK ( 16 / 3 )
25.Batu Belah Batu Konkrit ( BONDA ) - Monoloque & Asmidar ( 14 / 1 )
26.Kau Telah Pergi - Farah Dhiya ( 14 / 2 )
27.Nan Gergasi - Emcee Non Gergasi ( 14 / 2 )
28.Tujuan - HWC ( 12 / 4 )
29.Patung - The Jesselton ( 8 / 3 )
30.Empayar Calipso - The Aliff ( 7 / 2 )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: