Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Undian Aku Bagi Peringkat Awal ABP2013...

Seperti biasa setiap tahun aku mengundi ABP iaitu Anugerah Bintang Popular Berita Harian...Setiap tahun aku akan mengundi mengikut kegemaran aku...dan cuba tidak mengundi calon-calon kegemaran ramai...

Nama pun anugerah bintang popular....jadi suka hati aku la nak undi siapa yg aku suka...aku yang beli paper...duit aku...aku undi siapa yang aku minat...

Bintang yang mendapat undian aku memang bertuah...

Aku senaraikan nama-nama bintang yang aku undi bagi semua kategori...di mana ada beberapa kategori yang aku ada tukar-tukar calon sebab ramai pilihan...

A.ARTIS BARU LELAKI
Calon diundi semua borang :
1.Mark Adam
2.Nomad
3.Syed Shamim
4.Waris

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
*Afiq Muiz
*Harris Alif
*Niezam Zaidi

B.ARTIS BARU WANITA
Calon diundi semua borang :
1.Nur Risteena
2.Tasha Manshahar
3.Uqasha Senrose
4.Zara Zya
5.Hanis Zalikha

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

C.PELAKON TV LELAKI
Calon diundi semua borang :
1.Aaron Aziz
2.Azlee Khairi
3.Izzue Islam
4.Shahz Jaszle
5.Syazwan Zulkifli

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

D.PELAKON TV WANITA
Calon diundi semua borang :
1.Fasha Sandha
2.Nur Fazura
3.Tiz Zaqyah
4.Yana Samsudin

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
*Nellydia Senrose
*Rita Rudaini

E.PELAKON FILEM LELAKI
Calon diundi semua borang :
1.Aaron Aziz
2.Aeril Zafril
3.Redza Minhat
4.Syamsul Yusof
5.Izzue Islam

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

F.PELAKON FILEM WANITA
Calon diundi semua borang :
1.Cristina Suzanne
2.Juliana Evans
3.Nadia Aqilah
4.Wawa Zainal
5.Yana Samsudin

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

G.ARTIS KOMEDI LELAKI
Calon diundi semua borang :
1.Harun Salim Bachik
2.Jep
3.Johan
4.Nabil
5.Shahrol Shiro

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

H.ARTIS KOMEDI WANITA
Calon diundi semua borang :
1.Jihan
2.Kenchana Dewi
3.Raja Azura
4.Sharifah Shahira
5.Yana Samsudin

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

I.PENYANYI LELAKI
Calon diundi semua borang :
1.Akim
2.Asfan
3.Awi Rafael
4.Azlan & The Typewriter
5.Sabhi Saddi

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

J.PENYANYI WANITA
Calon diundi semua borang :
1.Adira
2.Jaclyn Victor
3.Yuna

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
*Alyah
*Misha Omar
*Stacy

K.ARTIS DUO/BERKUMPULAN
Calon diundi semua borang :
1.Forteen
2.Mila/Nubhan
3.Stacy/Akim
4.Tasha Manshahar/Syed Shamim
5.Yuna/Aizat

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

L.PENGACARA TV LELAKI
Calon diundi semua borang :
1.Aaron Aziz
2.Hefny
3.Iedil Putra
4.Johan
5.Nik Michael

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

L.PENGACARA TV WANITA
Calon diundi semua borang :
1.Farah Anuar
2.Hanis Zalikha
3.Neelofa
4.Rozita Che Wan
5.Scha Alyahya

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

M.PENYAMPAI RADIO LELAKI
Calon diundi semua borang :
1.Adi ( ERA )
2.Haniff ( ERA )
3.Johan ( ERA )
4.Ray ( ERA )
5.Salih Yaacob ( SINAR )

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

N.PENYAMPAI RADIO WANITA
Calon diundi semua borang :
1.Chad ( HOT )
2.Dina ( ERA )
3.Ira ( ERA )
4.Linda Onn ( SURIA )
5.Raja Azura ( SINAR )

Calon lain yang ditukar-tukar undian bagi setiap borang :
TIADA

KATEGORI ONLINE

ARTIS LELAKI STYLO

Aku Undi : Redza Minhat

ARTIS WANITA STYLO

Aku Undi : Ziana Zain

GANDINGAN SERASI DI LAYAR

Aku Undi : Redza Minhat & Cristina Suzanne

WATAK JAHAT DALAM DRAMA/FILEM POPULAR

Aku Undi : Nabila Huda

ARTIS BERPENGARUH DI LAMAN SOSIAL

Aku Undi : Nur Fazura

CHEF SELEBRITI PALING POPULAR

Aku Undi : Chef Sherson Lian

AKSI DI YOUTUBE PALING POPULAR

Aku Undi : *Isteri Mat Yo VS Pegawai Keselamatan ( Azman Mohd Nayan )

*Budak Couple Baru Seminggu ( Nur Syazwani Ahmad )

Tunggu dan lihat saja adakah undian aku mempengaruhi bakal TOP 5 nanti...Tunggu,,,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: