Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 10 : Carta Muzik-Muzik 29...


Mark Adam

CARTA MUZIK-MUZIK 29
1.Aku Juga Manusia - Amir Jahari
2.Arjuna Beta - Fynn Jamal
3.Cinta Makrifat - Awie & Erra Fazira
4.Hilang - Najwa Latif
5.Si Katak - Mark Adam
6.Al -Haq - Mawi & AC Mizal
7.Tidak Pernah Berjumpa - Forteen
8.Alasan Untuk Bahagia - Asfan
9.Dia Yang Kau Pilih - Shahir
10.Akhiri Penantianku - Alif Satar
11.Gadis Jolobu - Hattan & Waris
12.Dunia Dan Syurga - Akim
13.Gilalah - Stacy
14.Kayangan - Hyper Act
15.Dialah Wanita - Deen Asimi
16.Di Pintu Syurga - Dayang Nurfaizah
17.Rindukanlah - Encik Mimpi
18.Masih Aku Cinta - Shila Amzah
19.Percayalah - Indah Ruhaila
20.Jujur Bilang Cinta - Marsha

WAITING LIST
1.Infiniti Cinta - Zizan & Kaka
2.Rescue - Yuna
3.Mimpi - Aishah
4.Jodoh Berdua - Hafiz Hamidun
5.Rentak Laguku - Bunkface & Amy Search
6.Kau Pergi Jua - I Am Neeta & Najwa Latif
7.Lelaki - Yuna
8.Romancinta - Mojo
9.Aduh - Ajai

TERKELUAR
1.Untuk Bermimpi - Misha Omar

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Mark Adam

SI KATAK - MARK ADAM

Setiap pagi aku sembunyikan diri
Takut takut kau ternampak
Mukaku yang macam katak
Sakitnya, aduh sakit kepala

Malamku igau, siangku angau
Imaginasi meracau
Konon tak nak diriku dikacau
Sakitnya, aduh sakit kepala

Ku cari beribu alasan
Supaya tak berjumpa
Tetapi semua tak jadi
Engkau ada sana ada sini

Didudadidu, kawan kawan tolong aku
Aku nyaris jadi gila
Dan tak tahu macam mana
Sakitnya, aduh sakit kepala

Ku cari beribu alasan
Supaya tak berjumpa
Tetapi semua tak jadi
Engkau ada sana ada sini

Didudadidu, kawan kawan tolong aku
Aku nyaris jadi gila
Dan tak tahu macam mana
Sakitnya, aduh sakit kepala
Engkau cantik dan lawa
Aduh, sakit kepala.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: