Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 11 : Carta Muzik-Muzik 29...



Mark Adam

CARTA MUZIK-MUZIK 29
1.Arjuna Beta - Fynn Jamal
2.Al -Haq - Mawi & AC Mizal
3.Romancinta - Mojo
4.Aku Juga Manusia - Amir Jahari
5.Tidak Pernah Berjumpa - Forteen
6.Dia Yang Kau Pilih - Shahir
7.Alasan Untuk Bahagia - Asfan
8.Hilang - Najwa Latif
9.Segala - Mohd
10.Si Katak - Mark Adam
11.Lelaki - Yuna
12.Cinta Makrifat - Awie & Erra Fazira
13.Rindukanlah - Encik Mimpi
14.Gilalah - Stacy
15.Dunia Dan Syurga - Akim
16.Akhiri Penantianku - Alif Satar
17.Percayalah - Indah Ruhaila
18.Masih Aku Cinta - Shila Amzah
19.Di Pintu Syurga - Dayang Nurfaizah
20.Jiwa - Drama

WAITING LIST
1.Jodoh Berdua - Hafiz Hamidun
2.Rentak Laguku - Bunkface & Amy Search
3.Kau Pergi Jua - I Am Neeta & Najwa Latif
4.Aduh - Ajai
5.Dialah Wanita - Deen Asimi
6.Jujur Bilang Cinta - Marsha
7.Teka-Teki - Maya Karin
8.Gadis Jolobu - Hattan & Waris
9.Kayangan - Hyper Act

TERKELUAR
1.Infiniti Cinta - Zizan & Kaka
2.Rescue - Yuna
3.Mimpi - Aishah

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Forteen

TIDAK PERNAH BERJUMPA - FORTEEN

Andainya kita tidak 
pernah berjumpa
Mungkin bisakah aku 
mengenali cinta...cinta
Andainya kita tidak 
pernah bertemu
Mungkin bisakah aku 
tahu erti rindu...tahu erti rindu

Sayangku
Wooooo....

Andainya kita 
tidak pernah berjumpa
Mungkin bisakah 
aku berasa bahagia...berasa bahagia...

Wooo...

Andainya kita 
tidak pernah berjumpa 

Tak kenal cinta 
Tahu erti rindu
Terasa bahagia

Wooo...

Andainya kita 
tidak pernah berjumpa

Tidak pernah berjumpa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: