Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 13 : Carta Muzik-Muzik 29...



Nabila

CARTA MUZIK-MUZIK 29
1.Hilang - Najwa Latif
2.Cinta Makrifat - Awie & Erra Fazira
3.Al -Haq - Mawi & AC Mizal
4.Aku Juga Manusia - Amir Jahari
5.Dia Yang Kau Pilih - Shahir
6.Alasan Untuk Bahagia - Asfan
7.Rentak Laguku - Bunkface & Amy Search
8.Tidak Pernah Berjumpa - Forteen
9.Arjuna Beta - Fynn Jamal
10.Rindukanlah - Encik Mimpi
11.Gadis Jolobu - Hattan & Waris
12.Si Putih Si Merah - Black & RJ
13.Gilalah - Stacy
14.Lelaki - Yuna
15.Percayalah - Indah Ruhaila
16.Masih Aku Cinta - Shila Amzah
17.Dunia Dan Syurga - Akim
18.Hujung Dunia - Hanie Soraya
19.Sesaat Untukmu - Amira
20.Si Katak - Mark Adam

WAITING LIST
1.Dialah Wanita - Deen Asimi
2.Jujur Bilang Cinta - Marsha
3.Teka-Teki - Maya Karin
4.Kayangan - Hyper Act
5.Akhiri Penantianku - Alif Satar
6.Di Pintu Syurga - Dayang Nurfaizah
7.Jiwa - Drama
8.Katakan Saja - Nabila
9.Romancinta - Mojo
10.Kau Pergi Jua - I Am Neeta & Najwa Latif
11.Jodoh Berdua - Hafiz Hamidun
12.Pelarian - Sakura & Adi Priyo
13.Segala - Mohd

TERKELUAR
1.Aduh - Ajai

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Nabila

KATAKAN SAJA - NABILA

Katakan saja katakanlah
Tak mungkin aku percaya
Biarkanlah saja biarkan
Biarkanlah ku tak bisa

Katakan saja kau menyinta
Jangan biar ku merana
Jika benar kau tak berdusta
Hidup pasti kan bersama

Masih jelas ku ingat
Bila engkau dan aku mula bertemu
Hari makin menghilang
Jika kau tak putuskan

Janganlah jangan 
kau cuba untuk menguji
Hati yang kian lama menagih
Kasih yang aku ada hanyalah untukmu
Kasih yang kian lama berputik
Jangan disisih
Kau buat aku menangis

Katakan saja kau menyinta
Jangan biar ku merana
Jika benar kau tak berdusta 
hidup pasti kan bersama
Masih jelas ku ingat bila 
engkau dan aku mula bertemu
Hari makin menghilang jika 
kau tak putuskan

Janganlah jangan kau 
cuba untuk menguji
Hati yang kian lama menagih
Kasih yang aku ada hanyalah untukmu
Kasih yang kian lama berputik
Jangan disisih
Kau buat aku menangis

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: