Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 17 : Carta Muzik-Muzik 29...


Mark Adam

CARTA MUZIK-MUZIK 29
1.Sesal Separuh Nyawa - Alyah
2.Ayuh! Tinggalkan Dia - Encik Mimpi
3.Hujung Dunia - Hanie Soraya
4.Cinta Tak Pergi - Yana Samsudin & Tomok
5.Cinta Makrifat - Awie & Erra Fazira
6.Jatuh Cinta - Iamneeta
7.Pasti Sempurna - Kristal & Ronnie ( Hyperact )
8.Gilalah - Stacy
9.Malunya - Ainan Tasneem, Mark Adam & Juzzthin
10.Gadis Jolobu - Hattan & Waris
11.Tidak Pernah Berjumpa - Forteen
12.Rentak Laguku - Bunkface & Amy Search
13.Lelaki - Yuna
14.Cerita Kita - Shahir
15.Hilang - Najwa Latif
16.Percayalah - Indah Ruhaila
17.Dunia Dan Syurga - Akim
18.Alasan Untuk Bahagia - Asfan
19.Si Putih Si Merah - Black & RJ
20.Pelarian - Sakura & Adi Priyo

WAITING LIST
1.Sesaat Untukmu - Amira
2.Si Katak - Mark Adam
3.Teka-Teki - Maya Karin
4.Katakan Saja - Nabila
5.Masih Aku Cinta - Shila Amzah
6.Rindukanlah - Encik Mimpi
7.Rintihan Qalbu - Qalam Band & Rafidah Ibrahim
8.Dia Yang Kau Pilih - Shahir
9.Aku Juga Manusia - Amir Jahari
10.Romancinta - Mojo
11.Arjuna Beta - Fynn Jamal
12.Biar - Hani & Zue
13.Seriputeh - Oh Chentaku &  Altimet

TERKELUAR
1.Al -Haq - Mawi & AC Mizal
2.Hasrat Hati - Legar

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Qalam Band


Rafidah Ibrahim

RINTIHAN QALBU - QALAM BAND & RAFIDAH IBRAHIM

Ku rasakan sepi bila kau tiada disini
Ku rasakan hampa hati bila kau tiada disini
Menemani ku menemani ku

Tak ada yang bisa mencintai diri ku
Seperti kau mencintai ku
Tak ada yang bisa mengerti hati ku
Seperti kau mengerti aku

Seperti detik tak disini
Bila kau jauh dari ku
Seakan mimpi tak bererti
Bila kau jauh dari ku

Aku seperi khayal
Yang tak ada penghujungnya

Tak ada yang bisa mencintai diri ku
Seperti kau mencintai ku
Tak ada yang bisa mengerti hati ku
Seperti kau mengerti aku

Tak ada yang bisa mencintai diri ku
Seperti kau mencintai ku
Tak ada yang bisa mengerti hati ku
Seperti kau mengerti aku

Tak ada yang bisa mencintai diri ku
Seperti kau mencintai ku
Tak ada yang bisa mengerti hati ku
Seperti kau mengerti aku

Tak ada yang bisa mencintai diri mu
Seperti ku mencintai mu
Tak ada yang bisa mengerti hati mu
Seperti kau mengerti aku

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: