Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 19 : Carta Muzik-Muzik 29...


Iamneeta

CARTA MUZIK-MUZIK 29
1.Mewangi - Akim & The Majistret
2.Sesal Separuh Nyawa - Alyah
3.Patah Sayap - Nadia Aqilah
4.Cinta Tak Pergi - Yana Samsudin & Tomok
5.Ayuh! Tinggalkan Dia - Encik Mimpi
6.Tolong - Mafarikha
7.Jatuh Cinta - Iamneeta
8.Bidadari Hati - Diddy Hirdy
9.Masih Perlu - Tasha Manshahar
10.Cinta Makrifat - Awie & Erra Fazira
11.Hujung Dunia - Hanie Soraya
12.Malunya - Ainan Tasneem, Mark Adam & Juzzthin
13.Hilang - Najwa Latif
14.Gilalah - Stacy
15.Lelaki - Yuna
16.Pasti Sempurna - Kristal & Ronnie ( Hyperact )
17.Masih Aku Cinta - Shila Amzah
18.Alasan Untuk Bahagia - Asfan
19.Dunia Dan Syurga - Akim
20.Tidak Pernah Berjumpa - Forteen

WAITING LIST
1.Gadis Jolobu - Hattan & Waris
2.Rintihan Qalbu - Qalam Band & Rafidah Ibrahim
3.Dia Yang Kau Pilih - Shahir
4.Aku Juga Manusia - Amir Jahari
5.Romancinta - Mojo
6.Arjuna Beta - Fynn Jamal
7.Biar - Hani & Zue
8.Percayalah - Indah Ruhaila
9.Si Putih Si Merah - Black & RJ
10.Pelarian - Sakura & Adi Priyo
11.Cerita Kita - Shahir
12.Rentak Laguku - Bunkface & Amy Search

TERKELUAR
1.Seriputeh - Oh Chentaku &  Altimet
2.Rindukanlah - Encik Mimpi

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Iamneeta

JATUH CINTA - IAMNEETA

Aku tak bisa menyedari
Kamu cinta aku
Tentang kamu
Tak pernah ku hargai

Kini aku jatuh cinta
Pada matamu yang terindah
Kau membuatku dekat padamu

Kini ku bisa menyedari
Erti cinta kamu
Tentang aku
Selalu kau hargai

Kini aku jatuh cinta
Pada diri kamu
Segenap hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Jatuh cinta

Kini aku jatuh cinta
Pada diri kamu
Segenap hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Jatuh cinta

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: