Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

13.9.14 : Carta Lagu Popular



Sleeq

CARTA ERA
1.Tepi Sikit - Sleeq & Joe Flizzow
2.Salahkah - Rossa & Hafiz
3.All Of Me - John Legend
4.Cinta Tak Pergi - Yana Samsudin & Tomok
5.Let It Go - Demi Lovato
6.Relakan Jiwa - Hazama
7.Happy - Pharrel Williams
8.Come Back Home - 2Ne1
9.Malaikat - Hazama
10.Rude - Magic!

CARTA BILLBOARD 100
1.All About That Bass - Meghan Trainor  
2.Shake It Off - Taylor Swift
3.Anaconda - Nicki Minaj 
4.Bang Bang - Jessie J, Ariana Grande & Nicki Minaj 
5.Black Widow - Iggy Azalea & Rita Ora 
6.Stay With Me - Sam Smith 
7.Rude - MAGIC! 
8.Break Free - Ariana Grande & Zedd 
9.Maps - Maroon 5
10.Chandelier - Sia 

CARTA HOT LATIN
1.Bailando - Enrique Iglesias, Descemer Bueno & Gente De Zona
2.Cuando Nos Volvamos A Encontrar - Carlos Vives & Marc Anthony 
3.Eres Mia - Romeo Santos 
4.Creo En Mi - Natalia Jimenez 
5.Una Flor - Juanes 
6.Tu Me Quemas - Chino, Nacho, Gente De Zona & Los Cadillacs
7.Llegaste Tu - Luis Fonsi & Juan Luis Guerra 
8.Lo Poco Que Tengo - Ricardo Arjona
9.Soy El Mismo - Prince Royce 
10.Humanos A Marte - Chayanne

CARTA K-POP
1.Mamacita ( Ayaya ) - Super Junior
2.Empty - Winner
3.Beautiful - Park BoRam & Zico ( Block B )
4.So Good - Jay Park & Common Ground
5.Mamma Mia - Kara
6.I`m In Love - Secret
7.My Copycat - Orange Caramel
8.Danger - BTS
9.Knock - Nasty Nasty
10.I Need You - Bestie 

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Sleeq


Joe Flizzow

TEPI SIKIT - SLEEQ & JOE FLIZZOW

Apa yang kau mahu semua ku beri
Apa yang kau mahu mahu apa lagi
Bagaimana aku pula, aku serik
Jadi aku ingin jalan sana tolong tepi sikit 2x
Tolong tepi sikit

Terima kasih untuk semua memori
Sekarang masa untuk aku naik pesawat
Dibumi ku berpijak sentiasa rendah diri
Tapi sekarang masa ku berlari atas awan
Pada mula kalau betul hilang
Tiba tiba diam
Yang lain cuma bisa meminjam
Gayaku nak ambil simpan
Ku kata gayaku Pablo
Mereka tak kenal Picasso
Jadi semua berkoba koba 
nak jadi macam Escobar
Itu aku
Ikhlas
Kau nak ikhlas
Ku bagi ikhlas
tapi sekarang memang jelas,
 wang tidak boleh beli class
Duit tidak boleh beli masa
Masa dulu mungkin rasa ni tak buang masa
Tapi sekarang rasa macam kena paksa
Mungkin kita berdua jadi mangsa
Cita rasa berbeza walau sama budaya dan bangsa
Jadi tepi sikit, tumpang lalu
Biar yang lalu jadi yang lalu
Apa yang jadi hari esok, itu esok baru tahu

Ulang Chorus

Kau semakin kejam
Caraku pelan
Lembut dan
Ku tak membantah
Hanya mengalah
Ku disuruh cuba
Ada pendirian sikit tak boleh ke ha?
Kau ni lelaki banyak songeh ah, ha?
Kau ada tau kisah ke
Atau kau saja nak buruk sangka
Yang buruk sangka tu tolong 
simpan kata kata sebelum terlebih belanja
Aku Alif, erti yang pertama
Tak salah dengarkan aku kata
Tak salah yang aku pernah cuba
Yang pernah gagal
Berdiri semula
Masa lalu, kelap kelip
Semakin sempit, tepi sikit
Sebelum aku naik bingit
Sebelum darah aku naik
Dah bagus tu awal awal 
ku pesan kau patah balik
Wow
Kenapa muka ketat, apa kau mintak peluk?
Kita sudah dewasa, dewasa pun nak merajuk?
Ku sudah kata kalau hidung tinggi, 
tak lihat apa di bawah
Jadi kalau kau tersandung batu, 
padan muka
suka?

Aku tak sanggup tahan buat selamanya
Sebaiknya aku mempunyai rencana
Dan aku sedia aku rela 
menukarkan segalanya
Aku sudah berubah

Ulang Chorus

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: