Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 24 : Carta Muzik-Muzik 29...


Azhael

CARTA MUZIK-MUZIK 29
1.Malaikat - Hazama
2.Mewangi - Akim & The Majistret
3.Apa Khabar - Joe Flizzow & Sonaone
4.Hu Hu Satu - Le Rumba Band
5.Matahari - Hafiz
6.Sesal Separuh Nyawa - Alyah
7.Rentak Laguku - Bunkface & Amy Search
8.Patah Sayap - Nadia Aqilah
9.Ayuh! Tinggalkan Dia - Encik Mimpi
10.Singkapkan Doa Kami - Riz Zaizizi
11.Selamat Ulang Tahun Cinta - Tasha Manshahar & Syed Shamim
12.Cinta Tak Pergi - Yana Samsudin & Tomok
13.Ruang Hati - Persis
14.Pengakuan - Tiga
15.Terpulanglah - Kaka Azraf
16.Pasti Sempurna - Kristal & Ronnie ( Hyperact )
17.Hujung Waktu - Azhael
18.Cerita Kita - Shahir
19.Jatuh Cinta - Iamneeta
20.Gilalah - Stacy

WAITING LIST
1.Hilang - Najwa Latif
2.Dunia Dan Syurga - Akim
3.Biar - Hani & Zue
4.Hujung Dunia - Hanie Soraya
5.Tolong - Mafarikha
6.Cinta Makrifat - Awie & Erra Fazira
7.Ruhi Kasih - Adira
8.Masih Aku Cinta - Shila Amzah
9.Bidadari Hati - Diddy Hirdy

TERKELUAR
1.Lelaki - Yuna

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Joe Flizzow


Sonaone

APA KHABAR - JOE FLIZZOW & SONAONE


Merenung ke luar jendela 
Bayu pagi meniup lembut 
Lihat bintang di angkasa 
Purnama menerangi gelapku 
Dan bila fajar menjelma 
Itu permulaan hari baru 
Dunia gamat bunyinya 
Sunyiku hanya Tuhan tahu 
Dalam perjalanan banyak persimpangan 
Di mana kita bertukar arah 
Kau lurus ke kiri aku tegak ke kanan 
Di mana kita tersilap langkah 
Kadang-kala waktu berhenti 
Ku toleh ke sisi 
Engkau tiada di sampingku 
Tapi lebih seringkali 
Bertemu dalam mimpi 
Semuka dengan sahabatku 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar semua 
Mereka kata masa depan 
kami sungguh cerah 
Lirik dan rap kami bak anugerah 
Ini semua sebelum semua anugerah 
Masa bila lapar semua makan mee segera  
Show pertama luar KL di Pulau Pinang 
Lapan orang naik dua Kancil tapi 
semua senang Dua bilik empat katil 
jadi empat di lantai Kalau tidak 
silap ada yang sampai di tepi pantai 
Dan kali pertama kita diserbu 
peminat Di Kuching, Sarawak 
seperti semalam aku ingat 
Setiap langkah bersama seakan tidak percaya 
Kita berjaya jadikan rap sebagai kerjaya 
Permulaan pengembaraan yang berliku 
Dan ini mungkin sinopsis hidupku dalam lagu 
Kau kembarku hari ini dan semalam 
Jadi hari esok itu sendiri boleh faham 
Kadang-kala waktu berhenti Ku toleh ke sisi 
Engkau tiada di sampingku 
Tapi lebih seringkali 
Bertemu dalam mimpi 
Semuka dengan sahabatku 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar semua 
Pada mulanya kita menjajah 
Lagu-lagu bahasa penjajah 
Dan kita berdua budak belasan 
Kau pandai buat percaturan 
Industri penuh dengan peraturan 
Semua kita bahas dan pidatokan 
Sebab ini dua budak bijak 
Kita kata ya mereka tidak 
Kalau gagal merancang itu merancang untuk gagal 
Ku masih ingat pesanmu 
Ingat Zal kita Z paling handal Zal 
Suntikan semangat untukku 
Setiap persembahan phenomenal 
Beribu lagi fans luar stadium Lepas pusing satu 
Malaysia, Singapore, Brunei, Indonesia 
Angan-angan jadi impian impian jadi cita-cita 
Kata-kata jadi lagu puisi jalanan tercipta 
Siapa kata jangan bermimpi doaku pada Yang Esa 
Mungkin permulaan baru di ketika berbeza 
Kadang-kala waktu berhenti Ku toleh ke sisi 
Engkau tiada di sampingku 
Tapi lebih seringkali 
Bertemu dalam mimpi 
Semuka dengan sahabatku 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar semua 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar 
Aku tanya apa khabar semua

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: