Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 25 : Carta Muzik-Muzik 29...


Azhael & Faizul

CARTA MUZIK-MUZIK 29
1.Malaikat - Hazama
2.Matahari - Hafiz
3.Perempuan - Faizul
4.Andai Ada Bahagia - Faizul
5.Hujung Waktu - Azhael
6.Selamat Ulang Tahun Cinta - Tasha Manshahar & Syed Shamim
7.Pasti Sempurna - Kristal & Ronnie ( Hyperact )
8.Apa Khabar - Joe Flizzow & Sonaone
9.Hu Hu Satu - Le Rumba Band
10.Patah Sayap - Nadia Aqilah
11.Mewangi - Akim & The Majistret
12.Terpulanglah - Kaka Azraf
13.Pengakuan - Tiga
14.Singkapkan Doa Kami - Riz Zaizizi
15.Gilalah - Stacy
16.Ruang Hati - Persis
17.Sesal Separuh Nyawa - Alyah
18.Rentak Laguku - Bunkface & Amy Search
19.Cerita Kita - Shahir
20.Biar - Hani & Zue

WAITING LIST
1.Tolong - Mafarikha
2.Cinta Makrifat - Awie & Erra Fazira
3.Ruhi Kasih - Adira
4.Masih Aku Cinta - Shila Amzah
5.Bidadari Hati - Diddy Hirdy
6.Ayuh! Tinggalkan Dia - Encik Mimpi
7.Cinta Tak Pergi - Yana Samsudin & Tomok
8.Jatuh Cinta - Iamneeta
9.Ku Mohon - Breakfast Band

TERKELUAR
1.Hilang - Najwa Latif
2.Dunia Dan Syurga - Akim
3.Hujung Dunia - Hanie Soraya
4.You Marah I Love You - Twinnies

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Azhael

HUJUNG WAKTU - AZHAEL


kau selalu meragukan
apa yang disembunyikan minda
oh selalu.......

kau selalu bertanyakan
apa benar ku rasakn cinta
oh selalu.......

Kurasaka tetapi ku hanya kaku
dan membisu kelu

aku cinta padamu
walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi

aku cinta padamu
biarpun bintang jatuh
langit gugur hingga hujung waktu

bila tahu isi hati
ku tahu kau akan lari pasti
ku rasakan

biar jadii tanda tanya
biar ku simpan di dada saja
ku rahasiakan 

sampai mati masih ku membisu
walau aku merasakan
aku cinta padamu walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi

aku cinta padamu
biarpun bintang jatuh
langit gugur hingga hujung waktu

mengapa baru terjaga
mengapa baru ku sedar
melihat dunia ku
kian runtuh tanpamu

bodohnya ku menyendiri
segalanya ku sembunyi
namun ku harus luahkan jua

aku cinta padamu walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi
aku cinta padamu walau tiada lagi
hijau bumi masih terabadi

aku cinta padamu
biarpun bintang jatuh
langit gugur hingga hujung waktu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: