Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Undian Aku Untuk Anugerah Meletop Era 2015 Peringkat Awal...


Keith Foo


Fazura

Anugerah Meletop Era 2015 bakal diadakan tahun ini... Aku sangat suka anugerah ini kerana ia satu satunya anugerah yang sememangnya iktiraf artis itu sebagai PALING POPULAR...

Kerana...
1.Laki Pompuan dicampur semua kategori...jadi sesiapa yang menang memang Popular Giler...
2.Undian hanya boleh dibuat sekali dalam masa 24 jam...
3.Semua boleh undi...FREE saja...yang penting ada akaun Facebook...
4.Boleh undi SATU saja untuk setiap kategori...jadi sesiapa yang tersenarai dalam TOP 5 nanti...sememangnya sangat popular...

Share la siapa yang korang undi... Jika tidak mengundi lagi...

Jom lihat siapa yang aku undi untuk setiap kategori setiap hari... Jangan gelak akan pilihan aku sebab masing-masing ada kegemaran masing-masing...

1.ARTIS BAHARU MELETOP

Keith Foo

 2.ARTIS LAWAK MELETOP

Jihan Muse

3.BINTANG FILEM MELETOP

Maya Karin

4.COUPLE MELETOP

Fasha Sandha & Jejai

5.DRAMA TV MELETOP

Kerana Terpaksa Aku Relakan

6.FILEM MELETOP

Nasi Tangas

 7.GRUP DUO MELETOP

Yana Samsudin & Tomok

 8.HOS TV MELETOP

Neelofa

9.LAGU MELETOP

Mewangi

10.PELAKON TV MELETOP

Fasha Sandha

11.PENYAMPAI RADIO MELETOP

Ean

12.PENYANYI MELETOP

Yuna

13.PROGRAM RADIO MELETOP

Morning Crew

14.PROGRAM TV MELETOP

Anugerah Juara Lagu

15.BINTANG ONLINE MELETOP

Nur Fazura

 16.FESYEN MELETOP

Nur Fazura

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: