Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 1 : Carta Muzik Muzik 30...



Elizabeth Tan

W1:MM30
1.Assalammualaikum - Faizal Tahir
2.Knock Knock - Elizabeth Tan
3.Di Pintu Mu - Firman
4.#Peristiwa - Asfan, Sofazr & Rj
5.Impian - Hyper Act
6.Hujung Waktu - Azhael
7.Perempuan - Faizul Sany
8.Terpulanglah - Kaka Azraff
9.Jatuh Cinta - Iamneeta
10.Biar - Hani & Zue
11.Lautan - Yuna
12.Patah Sayap - Nadia Aqilah
13.Cerita Kita - Shahir
14.Andai Ada Bahagia - Fakhrur Razi
15.Pengakuan - Tiga
16.Hu Hu Satu - Le Rumba
17.Ruang Hati - Persis
18.Bidadari Hati - Diddy Hirdy
19.Singkapkan Doa Kami - Riz Zaizizi
20.Selamat Ulang Tahun Cinta - Tasha Manshahar & Syem Shamim

PENCALONAN BARU
1.Sembunyi Rahsia - Asmidar
2.Terbang Tunduk - Fynn Jamal

VIDEO & LIRIK

Firman

DI PINTU MU - FIRMAN

Apakah aku tak mampu
Apakah aku tak layak
Mendaki takhta hatimu
Dan kau jadi permaisuriku

Bagai telah dilewati
Jejaki jalan berduri
Di pintumu aku berdiri
Menantikan kau tunjukkan wajahmu

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan 
kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan 
kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: