Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 12 : Carta Muzik-Muzik 30...



Payslip

Carta Muzik-Muzik minggu kedua hingga 11 tidak dipaparkan di blog ini kerana masalah kesibukan saya...Tetapi setiap kedudukan lagu-lagu tersebut masih lagi saya update dalam menentukan top 30 lagu untuk ke separuh akhir Muzik-Muzik...

CARTA MUZIK-MUZIK 30
1.Mana Mungkin - Black
2.Assalammualaikum - Faizal Tahir
3.Biarkanlah - Drama Band
4.Linangan Terakhir - Forteen
5.Malam Ini Kita Punya - Bunkface
6.Rahsia - Ippo Hafiz
7.Kau Tercipta - Lah Ahmad
8.Knock Knock - Elizabeth Tan
9.Senyum - Aziz Harun
10.Angin Kencang - Noh Salleh
11.Di Pintu Mu - Firman
12.Senyum Lagi - Mark Adam & Qierra
13.Terima Kasih Cinta - Tasha Manshahar & Rj
14.#Peristiwa - Sofazr, Rj & Asfan
15.Bangkit - Aril
16.Al Nuraa Yang 5 Yang 6 - Mawi, Hazama & Daly Filsuf
17.Rindu - Nukilan & Shae
18.Hati Mati - Ezad Lazim
19.Terima Kasih - Salam Musik
20.Jauh - Hani & Zue

CARTA PREBIU
1.Lautan - Yuna
2.Gara Diriku - Ajai
3.Impian - Hyper Act
4.Paranoid - Dato AC Mizal & Luna Maya
5.Syurga Sang Pencipta - Payslip
6.Terpulanglah - Kaka Azraff

TERKELUAR
1.Perempuan - Faizul
2.Sembunyi Rahsia - Asmidar

PENCALONAN BARU
1.Not For Sale - Stacy & Altimet
2.Sedetik Cinta - Ernie Zakri & Daly Filsuf

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Payslip

SYURGA SANG PENCIPTA - PAYSLIP

Telah berulangan kali 
sudah aku nyatakan
Cinta ini selamanya 
tidak akan pudar
Namun ku terlalu naif 
tidak pernah sangka
Masa begini cemburu 
perhubungan kita

Haaa... Aku hanya zarah
Haaa... Sedang berterbangan

Jikalau dahulu aku tahu 
Setiap detik adalah 
syurga sang pencinta 
Akan aku bersamamu 
takkan berpisah

Andainya kau punya waktu 
yang panjang dariku
Pandang sesekali aku 
di ruang rindumu

Haa... Aku hanya zarah
Haa... Sedang berterbangan

Jikalau dahulu aku tahu 
Setiap detik adalah 
syurga sang pencinta 
Akan aku bersamamu 
takkan berpisah

Jikalau dahulu aku tahu 
Setiap detik adalah 
syurga sang pencinta 
Akan aku bersamamu 
takkan berpisah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: