Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Jom Semak Ramalan TOP 30 Muzik-Muzik 30 Minggu 17...


Payslip

Ini adalah ramalan aku untuk 30 lagu yang bakal berentap dalam separuh akhir muzik-muzik 30 hujung tahun ini nanti....

Ramalan berdasarkan kedudukan mereka dalam carta mingguan Muzik-Muzik berdasarkan cara penilaian yang aku sendiri buat...

Benar atau tidak...? Nama pun ramalan...pasti ada yang benar dan ada yang tidak...sebab selama ini aku buat hampir 95% betul...

Apa-apa pun semua terpulang kepada rezeki artis tersebut... Hal ini kerana lagu Nadia Aqilah yang sentiasa top 3 pun tak layak ke semi final... pelik-pelik...

Diharapkan pemilihan lagu-lagu utk ke semi final lebih telus berdasarkan pemilihan peminat dalam carta Muzik-Muzik.

Apa-apa pun senarai ini semua hanya ramalan...Untuk mengetahui senarai yang sebenar kena le tunggu hujung tahun ini....

TOP 30 WEEK 17
1.Assalammualaikum - Faizal Tahir
2.Biarkanlah - Drama Band
3.Knock Knock - Elizabeth Tan
4.Di Pintu Mu - Firman
5.Mana Mungkin - Black
6.Linangan Terakhir - Forteen
7.Malam Ini Kita Punya - Bunkface
8.Al Nuraa Yang 5 Yang 6 - Mawi, Hazama & Daly Filsuf
9.#Peristiwa - Sofazr, Rj & Asfan
10.Senyum - Aziz Harun
11.Angin Kencang - Noh Salleh
12.Kau Tercipta - Lah Ahmad
13.Not For Sale - Stacy & Altimet
14.Lautan - Yuna
15.Rahsia - Ippo Hafiz
16.Perempuan - Faizul
17.Terima Kasih Cinta - Tasha Manshahar & Rj
18.Gara Diriku - Ajai
19.Terbang Tunduk - Fynn Jamal
20.Impian - Hyper Act
21.Bangkit - Aril
22.Sampai Mati - Hazama
23.Syurga Sang Pencipta - Payslip
24.Sembunyi Rahsia - Asmidar
25.Senyum Lagi - Mark Adam & Qierra
26.Sempurna Waktu - Ir Radzi
27.Hujung Waktu - Azhael
28.Terpulanglah - Kaka Azraff
29.Biar - Hani & Zue
30.Jatuh Cinta - Iamneeta

Lagu berwarna HIJAU masih berpeluang diperbaiki kedudukan...apa lagi undilah di sini

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

Lagu-lagu musim ni banyak yang kurang kualiti. Tak macam tahun2 sebelum ni... semua best2... harap ada lagu berkualiti masuk.. setakat ni nampak mcm lagu yuna je yg berkualiti..