Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 25 : Carta Muzik-Muzik 30...


Sabhi Saddi

CARTA MUZIK-MUZIK 30
1.Potret - Akim & The Majistret
2.Tak Pernah Menyerah - Dayang Nurfaizah
3.Bukan Hal Aku - Kaka Azraff & Sleeq
4.Hanya Namamu - Caliph Buskers
5.Langit Tetap Biru - Aizat Amdan
6.Syurga - Alyah
7.Cinta Yang Sempurna - Qanda
8.Untuk Cinta - Hafiz & Adira
9.Pilihan Sejati - Aisyah Aziz
10.Terima Kasih Cinta - Tasha Manshahar & Rj
11.Hantu Atau Buaya - Nana Sheme
12.Not For Sale - Stacy & Altimet
13.Selalu Ada - Amir Jahari
14.Terima Kasih Kekasih - Azhael
15.Taubat - Qa'rabah
16.Melepaskanmu - Sakura Band
17.Kau Tercipta - Lah Ahmad
18.Sampai Mati - Hazama
19.Hilang - Adira
20.Kisah Kita - Sabhi Sadhi & Nieyl

CARTA PREBIU
1.Assalammualaikum - Faizal Tahir
2.Biarkanlah - Drama Band
3.Linangan Terakhir - Forteen
4.Mana Mungkin - Black
5.Sempurna Waktu - Ir Radzi
6.Keliru - Lawa Nie Geng & Raja Ema

PENCALONAN BARU
1.Nyawaku - Azmil
2.Dikoyak Waktu - Ronnie Hussein

TERKELUAR
1.Rahsia - Ippo Hafiz
2.Cinta Terbaik - Syed Shamim

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Kaka Azraff


Sleeq

BUKAN HAL AKU - KAKA AZRAFF & SLEEQ

Ingat, ku berani bersendiri
Ingat, sebelum ni ku gembira
Ingat, ku telah beri yang terbaik
Kalau itu bukan terbaik

Biar ku jalan dulu
Puas ku tunggu puas ku tunggu
Biar ku jalan dulu
Lu lambat macam mana
Itu bukan hal aku 
bukan hal aku itu bukan hal aku

Biar ku jalan dulu
Puas aku tunggu puas aku tunggu
Lu lambat macam mana
Itu bukan hal aku bukan hal aku

Ingat, masa engkau yang susah
Ingat, ku tak setuju buta-buta
Ingat, ku telah beri yang terbaik
Kalau itu juga bukan terbaik

Biar ku jalan dulu
Puas ku tunggu puas ku tunggu
Biar ku jalan dulu
Lu lambat macam mana
Itu bukan hal aku 
bukan hal aku itu bukan hal aku

Biar ku jalan dulu
Puas aku tunggu puas aku tunggu
Lu lambat macam mana
Itu bukan hal aku bukan hal aku

Setuju ke tak setuju tak kisah
Kerja keras akhirnya bebas gempak

Hidup ini terlalu pendek
Jadi walaupun air kolam cetek

Tetap semua basah
Lari lari lari macam aaron dalam movie
Macam gods must be crazy
Macam macam boleh jadi
Gua tunggu, luar gua
Hutan tebal, warna hijau

Kaca mata lawan silau M. Daud Kilau
Biar ku jalan dulu
Lu lambat macam mana
Biar ku jalan dulu
Puas ku tunggu puas ku tunggu
Biar ku jalan dulu
Lu lambat macam mana
Itu bukan hal aku 
bukan hal aku itu bukan hal aku
Biar ku jalan dulu
Puas aku tunggu puas aku tunggu
Lu lambat macam mana
Itu bukan hal aku bukan hal aku
Teruskan perjalanan mu
Tiada yang bisa melarang mu
Puas kau tunggu lebih 
puas diri ku tanpa mu
Biar ku jalan dulu
Puas ku tunggu puas ku tunggu
Biar ku jalan dulu
Lu lambat macam mana
Itu bukan hal aku 
bukan hal aku itu bukan hal aku

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: