Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 30 : Carta Muzik-Muzik 30...


Ayda Jebat

CARTA MUZIK-MUZIK 30
1.Tak Pernah Menyerah - Dayang Nurfaizah
2.Dikoyak Waktu - Ronnie Hussein
3.Siapa Diriku - Ayda Jebat
4.Cinta Yang Sempurna - Qanda
5.Nyawaku - Azmil
6.Hantu Atau Buaya - Nana Sheme
7.Hey Kau - Sandra
8.Melepaskanmu - Sakura Band
9.Potret - Akim & The Majistret
10.Bukan Hal Aku - Kaka Azraff & Sleeq
11.Bunga Dhia - Aiman Sidek
12.Pilihan Sejati - Aisyah Aziz
13.Syurga - Alyah
14.Langit Tetap Biru - Aizat Amdan
15.Terima Kasih Kekasih - Azhael
16.Cerita Cinta Kita - Indah Ruhaila & Ewal
17.Cukup Bagiku - The Muhibban & Lah Ahmad
18.Semua Tentang Kita - Asfan Shah
19.Terima Kasih Cinta - Tasha Manshahar & Rj
20.Mungkin Kamu - Sissy Imann

CARTA PREBIU
1.Untuk Cinta - Hafiz & Adira
2.Taubat - Qa'rabah
3.Kisah Kita - Sabhi Sadhi & Nieyl
4.#Ringgit - Monoloque
5.Selalu Ada - Amir Jahari
6.Hanya Namamu - Caliph Buskers

PENCALONAN BARU
1.Jangan Jangan - Wani Kayrie
2.Aku Tahu - Tomok & Altimet

TERKELUAR
1.Not For Sale - Stacy & Altimet
2.Keliru - Lawa Nie Geng & Raja Ema

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Aisyah Aziz

PILIHAN SEJATI - AISYAH AZIZ

Memanglah di antara kita tiada yang sempurna
Namun bagiku di antara semua kaulah sinarnya
Memang hanya Tuhan tahu segala
Takdir dan ketentuan terus menyala

Kasih kau tak mengerti
Diri ini lebih baik darinya yang kau inginkan
Aku janji
Hidup ini hanya sekali
Jadikanlah aku ini cinta yang paling sejati
Hingga akhir

Pernahkah kau terbayang aku dan kamu
Menempuhi segalanya bersama tanpa rasa jemu
Bila kau terjatuh ku kan menyambut
Cinta yang terutuh kita bina

Kasih kau tak mengerti
Diri ini lebih baik darinya yang kau inginkan
Aku janji

Wahai kasih kau tak mengerti
Diri ini lebih baik darinya yang kau inginkan
Aku janji
Hidup ini hanya sekali
Jadikanlah aku ini cinta yang paling sejati
Sehingga akhir nanti

Cinta yang
Cinta yang paling sejati

Cinta yang
Cinta yang paling sejati

Paling sejati

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: