Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 32 : Carta Muzik-Muzik 30...



Indah Ruhaila

CARTA MUZIK-MUZIK 30
1.Dikoyak Waktu - Ronnie Hussein
2.Siapa Diriku - Ayda Jebat
3.Tak Pernah Menyerah - Dayang Nurfaizah
4.Hey Kau - Sandra
5.Melepaskanmu - Sakura Band
6.Cinta Yang Sempurna - Qanda
7.Nyawaku - Azmil
8.Pilihan Sejati - Aisyah Aziz
9.Bunga Dhia - Aiman Sidek
10.Cerita Cinta Kita - Indah Ruhaila & Ewal
11.Hantu Atau Buaya - Nana Sheme
12.Semua Tentang Kita - Asfan Shah
13.Potret - Akim & The Majistret
14.Mungkin Kamu - Sissy Imann
15.Langit Tetap Biru - Aizat Amdan
16.Syurga - Alyah
17.Terima Kasih Kekasih - Azhael
18.Seindah Mimpi - Jaclyn Victor
19.Biasa - Zahid & Viral
20.Bukan Hal Aku - Kaka Azraff & Sleeq

CARTA PREBIU
1.Aku Tahu - Tomok & Altimet
2.Cukup Bagiku - The Muhibban & Lah Ahmad
3.Jangan Jangan - Wani Kayrie
4.Terima Kasih Cinta - Tasha Manshahar & Rj
5.Hanya Namamu - Caliph Buskers
6.Selalu Ada - Amir Jahari

PENCALONAN BARU
1.Selayaknya Aku - Aliff Aziz
2.Hati Hati - Amira Othman

TERKELUAR
1.Kisah Kita - Sabhi Sadhi & Nieyl
2.#Ringgit - Monoloque

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Indah Ruhaila

CERITA CINTA KITA - INDAH RUHAILA & EWAL

Ku pasti bahagia
Menunggu kasih kita
Dalam suka dan duka
Terus kekal setia

Jeritan hatiku
Sering memanggilmu
Di sini bermula

Cerita cinta kita
Yang terlakar
Detik bersamamu
Dalam halaman kalbu

Cerita cinta kita
Yang terindah
Kisah kau dan aku
Abadi dalam istana cinta

Kini jiwa terasa
Lebih dari sempurna
Adanya kau menemani
Menempuh hidup ini

Jeritan hatiku
Sering memanggilmu
Tiada akhirnya

Cerita cinta kita
Yang terlakar
Detik bersamamu
Dalam halaman kalbu

Cerita cinta kita
Yang terindah
Kisah kau dan aku
Abadi dalam istana cinta

Ku cintamu
Selamanya kasih

Cerita cinta kita
Yang terlakar
Detik bersamamu
Dalam halaman kalbu

Cerita cinta kita
Yang terindah
Kisah kau dan aku
Abadi di dalam istana cinta

Kisah kau dan aku
Abadi di dalam istana cinta

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: