Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 33 : Carta Muzik-Muzik 30...


Amira Othman

CARTA MUZIK-MUZIK 30
1.Siapa Diriku - Ayda Jebat
2.Dikoyak Waktu - Ronnie Hussein
3.Hey Kau - Sandra
4.Tak Pernah Menyerah - Dayang Nurfaizah
5.Melepaskanmu - Sakura Band
6.Seindah Mimpi - Jaclyn Victor
7.Cinta Yang Sempurna - Qanda
8.Nyawaku - Azmil
9.Cerita Cinta Kita - Indah Ruhaila & Ewal
10.Bunga Dhia - Aiman Sidek
11.Pilihan Sejati - Aisyah Aziz
12.Semua Tentang Kita - Asfan Shah
13.Syurga - Alyah
14.Langit Tetap Biru - Aizat Amdan
15.Terima Kasih Kekasih - Azhael
16.Mungkin Kamu - Sissy Imann
17.Biasa - Zahid & Viral
18.Aku Tahu - Tomok & Altimet
19.Hati Hati - Amira Othman
20.Selayaknya Aku - Aliff Aziz

CARTA PREBIU
1.Potret - Akim & The Majistret
2.Bukan Hal Aku - Kaka Azraff & Sleeq
3.Hantu Atau Buaya - Nana Sheme
4.Cukup Bagiku - The Muhibban & Lah Ahmad
5.Jangan Jangan - Wani Kayrie
6.Terima Kasih Cinta - Tasha Manshahar & Rj

PENCALONAN BARU
1.B - Neves Cugat
2.333 Batu - Faizul Sany
3.Aduh Neng - Nukilan

TERKELUAR
1.Hanya Namamu - Caliph Buskers
2.Selalu Ada - Amir Jahari

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Zahid & Viral

BIASA - ZAHID & VIRAL

Aku sudah biasa
Ku sudah biasa

Bila lagi boleh rasa?
Mahu hidupku selesa
Janji bahagia
Sudah cukup sempurna

Bila lagi boleh bawa
Pusing satu dunia
Duit tak punya
Akan ku cari juga

Oh bagaimanapun
Ku usahakan
Doamu buat ku bertahan
Oh bagaimanapun
Aku dapatkan
Jangan risau

Aku sudah biasa
Ku sudah biasa
Sudah biasa
Berpayah Untuk Kau
Oh sudah biasa

Jangan risau aku cuba
Buat kau senyum semula
Tak seberapa
Cukup Untuk semua

Aku masih perlu masa
Selesaikan segalanya
Untuk mu

Oh bagaimanapun
Ku usahakan
Doamu buat ku bertahan
Oh bagaimanapun
Aku dapatkan
Jangan risau

Aku sudah biasa
Ku sudah biasa
Sudah biasa
Berpayah Untuk Kau
Oh sudah biasa

Mana tahu dalam terang ada jalan
Siapa cerdik tambah kuat kan bertahan
Pecut kuasa kuda tinggal yang perlahan
Jangan risau semua, pagi tadi aku sarapan

Terima kasih, kasih diterima
Belajar sampai tua, hidup beseminar
Aku buat sejarah, saksikan peristiwa
Senang lenang aku tenang, mama mia

Oh bagaimanapun
ku usahakan
Doamu buat ku bertahan
Oh bagaimanapun
Aku dapatkan
Jangan risau

Aku sudah biasa
Ku sudah biasa
Sudah biasa
Berpayah Untuk Kau
Oh sudah biasa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: