Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 1 : Carta Muzik-Muzik 31...



Syed Shamim

W1:MM31
1.Darah Muda - Bunkface
2.Seindah Mimpi - Jaclyn Victor
3.Sahabat Dalam Tubuh - Mawi & Filsuf
4.Inginkan Kau - Estranged
5.Dua Kaki Berlari - Monalyssa
6.Terlalu Rindu - Elena Harris
7.Semua Tentang Kita - Asfan
8.Entah Apa Rasa - Sissy Imann & Eza Bahra
9.Suatu Pernah - Fynn Jamal
10.Jangan Jangan - Wani Kayrie
11.Hati-Hati - Amira Othman
12.Aku Tahu - Tomok & Altimet
13.Selayaknya Aku - Aliff Aziz
14.Terhakis - Aweera
15.Terima Kasih Kekasih - Azhael
16.Biasa - Zahid & Lah Ahmad
17.Jangan Bandingkan Aku - Masweera
18.Pilihan Sejati - Aisyah Aziz
19.Cukup Bagiku - The Muhibbain & Lah Ahmad
20.Cerita Cinta Kita - Ewal &  Indah Ruhaila

PENCALONAN BARU 
1.Ragu-Ragu - Syed Shamim & Tasha Manshahar
2.Obses - Akim & The Majistret
3.Hidup Dalam Mati - Syamel

CARTA PREBIU
1.Mungkin Kamu - Sissy Iman
2.Aduh Neng - Nukilan
3.333 Batu - Faizul Sany
4.Bunga Dhia - Aiman Sidek
5.Unfollow Hatiku - Ziabella
6.#B - Neves Cugat

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN


Syed Shamim


Tasha Manshahar

RAGU-RAGU - SYED SHAMIM & TASHA MANSHAHAR

Di sudut hatiku ini
Apa yang ku rasa
Kau tak percayakan ku
Ku cuba untuk fahami
Apa yang kau rasa
Untuk kita berdua

Jangan khuatir dengan diriku
Kerna aku mampu menjaga diriku sendiri

Jadi tak mahu ragu ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Aku engkau miliki
Jadi tak mahu ragu ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Engkau yang aku cintai

Hariku diselubungi
Apa yang ku rasa
Buat ku jadi gila
Akan ku cuba fahami
Apa yang kau rasa
Untuk kita berdua

Jangan khuatir dengan diriku
Kerna aku mampu menjaga diriku sendiri

Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Aku engkau miliki
Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Engkau yang aku cintai

Baru ku rasa
Hatimu dan hatiku kini bersatu
Adakah mungkin
Perasaan ini kekal buat selamanya

Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Aku engkau miliki
Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Engkau yang aku cintai

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: